Lidé u obchodních center oceňují šíři obchodů i pohodlí
Kromě šíře obchodů v obchodních centrech důležité i pohodlí, a to
jak při nákupech, tak parkování.
Kromě šíře obchodů v obchodních centrech důležité i pohodlí, a to
jak při nákupech, tak parkování.
Povědomí o generativní umělé inteligenci má 35 % Čechů. Jen 22 % ji
i vyzkoušelo, ukazuje průzkum Deloitte.
Zpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí
depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos.
Necelá pětina respondentů do průzkumu pro Axocom uvedla, že pravidelně
vaří podle televizních pořadů.
Růst hodinových sazeb v komunikačním oboru je nižší než průměrná
inflace, ukazuje pravidelný průzkum Asociace komunikačních agentur (AKA).
Reklamy se známou osobností upoutají pozornost lidí více než jakékoli
jiné reklamy. Nejoblíbenější jsou dlouhodobě herci, ukazuje výzkum
Ressolution Group a Nielsen.
Den svatého Valentýna se chystá oslavit především mladší lidé.
Častěji to plánují muži než ženy.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Až 80 % firem si myslí, že generativní AI nás zásadně změní. Více
než polovina se obává, že ještě zvýší ekonomickou nerovnost.