Slovenským tiskovinám dominují Nový Čas, Plus 7 dní a Záhradkár
Prodeje novin a časopisů na Slovensku v loňském roce klesly o 12 %.
Nejprodávanějšími ve svých kategoriích zůstávají i přes poklesy Nový
Čas, Plus 7 dní a Záhradkár.
Prodeje novin a časopisů na Slovensku v loňském roce klesly o 12 %.
Nejprodávanějšími ve svých kategoriích zůstávají i přes poklesy Nový
Čas, Plus 7 dní a Záhradkár.
Průměrný prodaný náklad deníků v loňském roce se opět snížil,
nejprodávanějším deníkem byl opět Blesk.
Nejprodávanější slovenské tituly v kategoriích denního tisku,
týdeníků a měsíčníků se nemění. Patří k nim Nový čas, Plus
7 dní a Záhradkár. Souhrnně se prodej slovenských titulů v prvním
pololetí 2023 meziročně snížil o 13 %.
Zvyšování prodejních cen kvůli rostoucím výrobním nákladům se odrazilo
na vyšším poklesu prodejů deníků v prvním pololetí ve srovnání
s průměrem za celý rok 2022.
Úpravy DPH pro tiskoviny by měly do státního rozpočtu přinést až
200 mil. Kč. Novinový trh ale klesá, v březnu se meziročně snížil
o 14 %.
Prodané náklady se snížily téměř všem auditovaným slovenským titulům,
jsou pouze dvě výjimky. Nejprodávanějším deníkem je Nový Čas,
týdeníkem Plus 7 dní a měsíčníkem Záhradkár.
Loňský rok nepřinesl změnu trendu v prodeji tuzemských novin. Každý den
se jich prodalo více než 400 tisíc, o zhruba 50 tisíc méně než
o rok dříve.
Prodané náklady se snížily všem auditovaným slovenským tištěným
titulům s výjimkou dvou. Přinášíme výsledky ABC SR za první
pololetí 2022.