Procom Group se zajímá o možnou koupi týdeníku Euro

Marketingově poradenská skupina Procom Group se zajímá o možnou koupi týdeníku Euro a webu Euro.cz.

Čt 26. listopadu 2020 12:15 1 min Sdílet

# Tisk

/media/4102/euro_obalky

Fullscreen Sdílet

/media/4199/euro_20_obalka

Fullscreen Sdílet

Společnost Procom Group projevila zájem o možnou koupi týdeníku Euro a webu Euro.cz. Nabídka byla zveřejněna v insolvenčním rejstříku, je podepsána CEO společnosti Tomášem Staňkem.

V nabídce zdůvodňuje, že Euro si za více než 20 let své existence vybudovalo renomé silného vlivového titulu a s ohledem na další vývoj ve vydavatelství Mladá fronta by firma ráda jednala o podmínkách jeho možného odkoupení a rozvoji v komunikační skupině Procom Group.

Procom Group je marketingovou, poradenskou a obchodní skupinou. Patří pod ní Allmedia4U, Digital Dojo, Komunikuj, Soul factory a Stratengers. Je zcela ve vlastnictví Tomáše Staňka. 

Týdeník Euro poprvé v tomto týdnu po 22 letech nevyšel v tištěném vydání. Stalo se tak z rozhodnutí insolvenční správkyně vydavatelství Mladá fronta. Insolvenční správkyně navíc ve středu požádala soud o zastavení provozu vydavatelství.  

-mav-

# tisk # Euro # Mladá fronta # vydavatelství # Procom Group

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.