# Aktuality # Retail # Marketing
Košík uvede francouzské privátky, srovnává ceny s konkurencí
Košík rozšíří svou nabídku privátních značek, nově zařadí
francouzské Casino, Naturalia a Monoprix.
# Aktuality # Retail # Marketing
Košík rozšíří svou nabídku privátních značek, nově zařadí
francouzské Casino, Naturalia a Monoprix.
# Aktuality # Marketing # Retail
Billa na trh přichází s privátní značkou pálenek a likérů U Sedmi
kašen.
S podílem 27 % na českém trhu překonávají privátní značky globální
průměr, ale stále mají prostor pro růst směrem k evropským lídrům, kde
dosahují podílu až 50 %.
# Aktuality # Marketing # Retail
Billa představuje pod novou privátní značkou Srdce domova na 140 produktů
od mléčných výrobků přes pečivo po české pochutiny.
Dm drogerie markt rozšiřuje svůj sortiment privátních značek, přidává
Hallohebamme a Hautsache.
# Aktuality # Retail # Marketing
Globus chce s novou privátní značkou nabídnout zboží „za velmi
příjemné ceny“.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa rozšiřuje portfolio vlastních značek a vstupuje do kategorie vín
s novou značkou Sol Vineus.
Dnes výrobce sušeného masa jerky Fine Gusto vyrábí z 80 % pro privátní
značky. Změnit to chce zvyšováním investic do marketingu.