# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Penny v nové kampani apeluje na odpovědné chování
Cílem nové kampaně Penny je posílit povědomí o odpovědném chování
společnosti k přírodě, okolí i zaměstnancům.
# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Cílem nové kampaně Penny je posílit povědomí o odpovědném chování
společnosti k přírodě, okolí i zaměstnancům.
Alespoň někdy kempuje mírně nadpoloviční část tuzemské populace
starší 15 let. Nejběžnější formou přenocování je stan, zjistil
průzkum Ressolution Group a Nielsen.
Hollandia podporuje svou Bio Jogurtovou zmrzku kampaní s mottem „Všichni
pocházíme z P…“.
Klimatická změna je aktuální téma, které je nutné brát vážně a
motivovat lidi k tomu, aby o něm mluvili a hlavně jednali. I to zaznělo na
Global Goals Summitu 2022.
Dosud největší reklamní kampaň české značky FeelEco staví na osobním
příběhu jejího zakladatele Ivana Baťky.
Jan a Zuzana Valentovi, stojící za gastro projektem Taste of Prague, a
fotograf Prokop Pithart se stali novými ambasadory Toyoty.
Dm drogerie markt vstupuje do další části celoroční kampaně „Zažij
sílu inspirace“. Po umění se zaměřuje na přírodu.
První letošní kampaň Českých drah pracuje s motivy poetických zastávek
v přírodě.