Prodeje slovenských printů klesají, změna je na čele týdeníků
Prodejům slovenských deníků dominuje Nový Čas, měsíčníkům Záhradkár
a týdeníky mají nového lídra. Přinášíme výsledky prodejů slovenského
tisku v loňském roce.
Prodejům slovenských deníků dominuje Nový Čas, měsíčníkům Záhradkár
a týdeníky mají nového lídra. Přinášíme výsledky prodejů slovenského
tisku v loňském roce.
Investice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně
předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
Při plánování tiskových kampaní by se měla zohlednit kvalita kontaktu
s titulem. Nově je proto součástí výpočtu tiskového GRP, kterým Unie
vydavatelů rozšiřuje výzkum Media projekt.
Novým akcionářem skupiny Premium Media Group se stává Štěpán Dlouhý, do
managementu přichází Barbora Vávrová.
Top kulinářské weby překračují miliónovou návštěvnost. V printovém
segmentu jsou aktivní a hlavní vydavatelé. Přinášíme přehled
největších slovenských médií o vaření.
Dalšími mladými vítězi v soutěži Young Lions CZ se stává dvojice
Matěj Vincourek a Anna Kruchňová z Follow Bubble, která uspěla
v printové kategorii.
Prodané náklady se snížily téměř všem auditovaným slovenským titulům,
jsou pouze dvě výjimky. Nejprodávanějším deníkem je Nový Čas,
týdeníkem Plus 7 dní a měsíčníkem Záhradkár.
Zatímco čtení zpráv upřednostňuje většina americké a britské populace
v online podobě, mezi čtenáři časopisů převažuje zájem o jejich
čtení v tisku.