Digitální reklama na Slovensku roste dvojciferně
IAB Slovakia odhaduje, že digitální reklama dosáhla na Slovensku v roce
2024 objemu 233,3 milionů euro.
IAB Slovakia odhaduje, že digitální reklama dosáhla na Slovensku v roce
2024 objemu 233,3 milionů euro.
Streaming dnes tvoří hlavní zdroj příjmů v hudebním průmyslu, na
českém trhu loni držel 64,5% podíl.
Výnosy z tisku jsou pro světové vydavatele stále důležité, jejich podíl
už ale nepřesahuje polovinu celkových výnosů. Naopak se zvyšují příjmy
z digitálu a dalších aktivit, ukazuje ročenka WAN-IFRA.
Příjmy PR agentur rostou. V budoucnu se rozloučí s neprofitabilními
klienty a posílí využití AI, ukazuje výzkum NMS Market Research pro APRA.
Zpeněžit autorskou tvorbu bude jednodušší na YouTube i Twitteru.
K nákladovým úsporám v redakcích přistupuje Economia až na posledním
místě, říká generální ředitelka vydavatelství Lenka Černá.
Zpravodajské odvětví čelí řadě problémů. Vydavatelé mají obavy
z rostoucích nákladů a z nižších inzertních příjmů, ukazuje zpráva
Reuters Institute.
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil
Senátní hospodářský výbor nedoporučil přijetí novely autorského
zákona beze změn.