APRA: Příjmy PR agentur vloni rostly, trend má pokračovat
Příjmy PR agentur nadále rostou, podle výzkumu pro APRA se v roce
2024 zvýšily a také letošní výhled je optimistický. Větší roli hraje
umělá inteligence i placený obsah.
Příjmy PR agentur nadále rostou, podle výzkumu pro APRA se v roce
2024 zvýšily a také letošní výhled je optimistický. Větší roli hraje
umělá inteligence i placený obsah.
Reklamní příjmy Českého rozhlasu se po přijetí velké mediální novely
snižují. Pokles jen v letošním roce je odhadován na 75 milionů korun.
Příjem televizního signálu přes internet nebo kabel se stal v Česku
nejsilnějším způsobem přijímání signálu. O několik procentních bodů
předběhl i dosud vedoucí terestrický příjem. Data přináší
Kontinuální výzkum ATO.
Tematickou stanici Spektrum Home nešlo od čtvrtečního odpoledne sledovat
v pozemním vysílání.
Tři čtvrtiny Čechů se označují za průměrné bohaté. Z investičních
či spořících produktů využívají nejčastěji spořící účet, ukazuje
průzkum Ressolution Group.
Pro e-commerce giganty se retailová média stala zásadním zdrojem příjmů.
Obchodní řetězce ve střední Evropě následují jejich příklad,
upozorňuje Michael Štádler z Adformu.
Rozpočet České televize na letošní rok počítá s celkovými výnosy
7,17 miliardy Kč.
Zadavatelé reklamy se nechtějí spojovat s válečnými útrapami a stahují
inzerci. Média tím ale na druhou stranu přicházejí o příjmy, díky
kterým mohou existovat.