 
	
Content First: Udržet pozornost zákazníků je čím dál složitější
				Pro značky přestává být nejtěžší zaujmout zákazníky, ale udržet si
jejich pozornost a loajalitu, ukázala mimo jiné konference Content First.
		
		 
	
				Pro značky přestává být nejtěžší zaujmout zákazníky, ale udržet si
jejich pozornost a loajalitu, ukázala mimo jiné konference Content First.
		
		 
	
				Asistenti na bázi umělé inteligence mohou PR odvětví přinést řadu
výhod, myslí si Markéta Faltysová z PR Insights.
		
		 
	
				Více než tři čtvrtiny PR agentur začleňuje do své praxi umělou
inteligenci. Nejčastějším nástrojem je ChatGPT, zjistil výzkum APRA.
		
		 
	
				Ve velké konkurenci značek a s omezeným počtem módních a lifestyle
titulů je třeba vytvářet stále nový a zajímavější PR obsah, myslí si
Andrea Jandová z Friendly Friends.
		
		 
	
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
				Na pozici Marketing & PR Managera agentury Marketup nastupuje Radim Petlach.
		
		 
	
				Do vedení PR agentury Ogilvy se posunul Václav Rambousek. Dosavadní šéfka
Dita Stejskalová bude spoluzodpovídat za rozvoj byznysu celé agentury.
		
		 
	
				Soutěž Lemur oznámila shortlist letošního ročníku. Z celkem
329 přihlášek vybrala porota 115 prací.
		
		 
	
				Adison si připisuje nové klienty – Velux a Takeda. Obhájila také
globální World Go Day.
		
		 
	
				Bývalý vedoucí tiskového oddělení hnutí ANO a ředitel komunikace na
Úřadu vlády Vladimír Vořechovský se po deseti letech vrací do
agenturního prostředí.
		
		 
	
				Soutěž Zlatý středník uzavřela přihlášky letošního 21. ročníku.
Celkem jich dorazilo 659.