Mediaboard uvádí metriku pro měření mediální komunikace
Mediaboard představuje novou metriku PRIMe, jež měří výsledky mediální
komunikace v reálném čase.
Mediaboard představuje novou metriku PRIMe, jež měří výsledky mediální
komunikace v reálném čase.
Agentura Surikata rozšiřuje portfolio svých klientů, nově se mezi ně
řadí Whirlpool, Ploom, BYD, AutoWallis a TKC Group.
DoDo po sedmi letech mění svou PR agenturu, od června začíná spolupracovat
s Adisonem.
V rámci soutěže Česká cena za PR – Lemur bylo již uděleno ocenění
Osobnost roku. Stal se jím lékař Marek Dvořák.
Novým členem týmu externí komunikace a zastupujícím tiskovým mluvčím
společnosti se stává Ioannis Papadopoulos.
Do Ogilvy přichází z Vodafonu Kateřina Šantorová. Starat se bude
o komunikaci značek Ogilvy a VML.
Vybudovat důvěru trvá dlouho, je to pracné a navíc se může celý
výsledek za chvíli zhroutit, zaznělo na konferenci Communication Summit.
Jubilejní 20. ročník soutěže Česká cena za PR – Lemur zveřejňuje
svůj shortlist, je na něm 115 finalistů.