Content First: Udržet pozornost zákazníků je čím dál složitější
Pro značky přestává být nejtěžší zaujmout zákazníky, ale udržet si
jejich pozornost a loajalitu, ukázala mimo jiné konference Content First.
Pro značky přestává být nejtěžší zaujmout zákazníky, ale udržet si
jejich pozornost a loajalitu, ukázala mimo jiné konference Content First.
V rámci nového komunikačního konceptu „Aktivuj Relax“ se značka
brýlí prezentuje v roli příjemných společníků motivujících
k aktivnějšímu životu.
Asistenti na bázi umělé inteligence mohou PR odvětví přinést řadu
výhod, myslí si Markéta Faltysová z PR Insights.
# Aktuality # Udržitelnost # Marketing
Až 53 % firemních tvrzení podává o udržitelnosti vágní, či dokonce
zavádějící informace, plyne to ze zjištění Evropské komise.
Více než tři čtvrtiny PR agentur začleňuje do své praxi umělou
inteligenci. Nejčastějším nástrojem je ChatGPT, zjistil výzkum APRA.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Na pozici Marketing & PR Managera agentury Marketup nastupuje Radim Petlach.
Do vedení PR agentury Ogilvy se posunul Václav Rambousek. Dosavadní šéfka
Dita Stejskalová bude spoluzodpovídat za rozvoj byznysu celé agentury.
Soutěž Lemur oznámila shortlist letošního ročníku. Z celkem
329 přihlášek vybrala porota 115 prací.
Adison si připisuje nové klienty – Velux a Takeda. Obhájila také
globální World Go Day.
KPMG Česká republika navázala partnerství s běžkyní Kristiinou Mäki,
která se zapojí do náborových i klientských aktivit společnosti.