Bolt Market rozšiřuje rozvoz po Praze, spojuje se s Nesnězeno
Bolt Market pokrývá téměř celou Prahu a chystá se do dalšího českého
města. S pomocí Nesnězeno umožní lidem koupit si se slevou potraviny
těsně před nebo na konci trvanlivosti.
Bolt Market pokrývá téměř celou Prahu a chystá se do dalšího českého
města. S pomocí Nesnězeno umožní lidem koupit si se slevou potraviny
těsně před nebo na konci trvanlivosti.
Největšími reklamními zadavateli byly v loňském roce potravinové
řetězce na čele se značkami Lidl, Kaufland a Albert, ukazuje monitoring
Nielsen Admosphere.
Rozhoduje kvalita potravin, pak cena a až potom země původu. Pouze 4 %
Čechů při výběru potravin řeší zemi původu, hlavní roli hraje kvalita
(pro 44 %) a cena (pro 34 %), ukazuje výzkum KPMG.
Bolt spouští v úterý novou službu rychlého doručení potravin Bolt
Market. Začíná v jednotlivých částech Prahy a od nového roku chce
přidávat další města.
Online supermarket Everli přichází s konceptem shopperů, kteří zajistí
celou objednávku. Liší se i logistickým modelem, nemá sklady ani auta,
říká Anka Podkowinska-Tretyn, Chief International Business Officer.
Původem ruský diskontní řetězec Mere u nás otevřel na přelomu srpna a
září své dvě první prodejny v Mostě a v Příbrami. V Česku plánuje
50 prodejen.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
Tržby za online prodej potravin v Česku v posledních třech letech rostly
o 106 % ročně. Aktuálně činí podíl 4,2 % na celkových tržbách za
potraviny.
Devět z deseti Čechů zajímá země původu produktů, ukazuje výzkum
Nielsen Admosphere. Kaufland vede žebříček inzerentů z řad
širokosortimentních řetězců.