Poptávka po TV reklamě převyšuje kapacitu i na Atmedia
Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se
zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu
poptávaných GRPů.
Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se
zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu
poptávaných GRPů.
# Marketing # Retail # Aktuality
Kvůli zvýšení spotřební daně u alkoholu zaznamenali výrobci ke konci
roku zvýšenou poptávku ze strany obchodníků. Nyní se bojí poklesu.
O vývoji televizní sledovanosti a o dopadech pandemie a válce na Ukrajině
na televizní trh mluvila šéfka Atmedia Michaela Suráková s Martinem
Nováčkem z mediální agentury OMD.
Trh televizní reklamy pokračuje v růstu i v prvních měsících
letošního roku a zvýšená poptávka po televizním reklamním prostoru
přetrvává.
Řada klientů podle šéfky Atmedia komunikuje standardně kontinuálně
v průběhu celého roku a televize jsou vyprodané i v měsících, které
byly dříve méně využívané.
Silná poptávka přichází od zadavatelů ze segmentu e-commerce, retailu
i výrobců potravin a nápojů. O televizní reklamu je vysoký zájem,
potvrzuje generální ředitel televizní skupiny Nova Jan Vlček.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio
Růst inflace, která v českém prostředí v současnosti dosahuje
nejvyšších hodnot za posledních více než deset let, se odrazí i na
cenách mediálních služeb.
Objem televizní reklamy vyjádřený v počtu doručených reklamních GRP se
na českých televizních obrazovkách v letošním květnu zvýšil.