NFNZ rozdělí mezi novináře 1,25 mil. Kč na přípravu textů
Nadační fond nezávislé žurnalistiky vybral devět novinářských
projektů, které podpoří částkou ve výši 1,25 mil. Kč.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky vybral devět novinářských
projektů, které podpoří částkou ve výši 1,25 mil. Kč.
Iniciativa Civilisté děkují poutá k českým vojákům pozornost spotem
s Hynkem Čermákem a elitními vojáky, nášivkou makového lva a dalšími
vizuály. Letos se přidávají i herní vývojáři Bohemian Interactive.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka Legendario uvádí na český trh nový rum Añejo Oro. Podpoří ho na
sociálních sítích a prostřednictvím PR aktivit.
Drobní podnikatelé mohou v projektu O2 získat peníze na reklamu a
využívat služeb O2 po jeden rok zdarma.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) podpořil za rok 2022 celkem
42 mediálních projektů částkou více než 10,5 milionů Kč, uvádí ve
své výroční zprávě za rok 2022.
Wolt marketingově podporuje vítěze prvního ročníku soutěže Wolt Awards.
Nejlepší restaurace komunikuje v outdooru i na sítích.
Google podpoří Univerzitou Karlovou vedenou Středoevropskou observatoř
digitálních médií v boji proti informačním poruchám částkou ve výši
1 mil. euro.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Gordon’s přichází na trh se svou nealkoholickou novinkou. Podpoří ji
v gastru, na sociálních sítích a s influencery.