Studie: Podíl Lidlu roste nejrychleji, posilují i Billa a Penny
Od roku 2005 navýšil nejvíce podíl na maloobchodním trhu řetězců Lidl.
Zhruba dvojnásobného růstu podílu pak dosáhly Billa a Penny, ukazuje studie
Mendelovy univerzity a ÚOHS.
Od roku 2005 navýšil nejvíce podíl na maloobchodním trhu řetězců Lidl.
Zhruba dvojnásobného růstu podílu pak dosáhly Billa a Penny, ukazuje studie
Mendelovy univerzity a ÚOHS.
Podle očekávání se Jan Čermák stal také spoluvlastníkem mediální
agentury Médea poté, co už vstoupil do Empresa Media.
Novou televizní jedničkou podle podílu na sledovanosti se v letošním
září stala skupina Prima. Dosáhla nejvyššího podílu v univerzální
skupině 15+. Ve skupinách 15–54 a 15–69 je nejsilnější Nova.
Nejsilnějším vydavatelstvím v počtu čtenářů je nadále mediální
skupina Mafra před Czech News Center a Vltava Labe Media.
# Aktuality # Internet & Mobil
Společnosti Rockaway, PPF a EC Investments se dohodly na úpravě podílů ve
skupině Heureka, společnosti FAST ČR a e-shopové firmě Vivantis.
Podíl mediální skupiny A 11 v provozovateli nedávno spuštěného
kanálu A 11 se zvýší na 70 procent. S navýšením souhlasí RRTV.
# Aktuality # Internet & Mobil # Reklama
Desetiprocentní podíl odkoupila mediální skupina Knowlimits v komunitním
portále Ženy s.r.o.
Finanční skupina PPF zvýšila podíl v německé mediální společnosti
ProSiebenSat.1 Media ze 12 procent na 13,1 procenta.
PPF zvýšila podíl v německé mediální společnosti
ProSiebenSat.1 Media SE z 9,1 na 10,1 procenta.
Mediální agentura PHD dosáhla v roce 2022 nejvyššího podílu
z tuzemských mediálních agentur na čistých investicích do TV reklamy,
ukazuje PPA Ranking.