Kozel mezinárodní kampaní podpoří tmavé pivo
Velkopopovický Kozel spouští mezinárodní kampaň, jež bude napříč
Evropou a Asií komunikovat chuť tmavého piva.
Velkopopovický Kozel spouští mezinárodní kampaň, jež bude napříč
Evropou a Asií komunikovat chuť tmavého piva.
Rodinný pivovar Bernard rozšíří svou síť restaurací Bernard Pub. Nové
se objeví ve Vyškově a v Litvínově.
Pivovar Krušovice spouští novou iniciativu, v níž vybízí ke sdílení
tipů na místa, která si zaslouží probudit znovu k životu.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
V preferencích značek piva v Česku letos vede poprvé značka
nealkoholických piv a radlerů, Birell. Právě radlery zaznamenávají růst
popularity, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Čtyřicet procent českých konzumentů alkoholických nápojů je během léta
pije častěji. Nejčastěji konzumovaným letním alkoholickým nápojem je
pivo, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Italská značka piva Peroni Nastro Azzurro vstupuje přes Plzeňský Prazdroj
na český trh.
Pilsner Urquell otevře na Václavském náměstí v Praze na jaře
2023 zážitkové centrum Pilsner Urquell: The Original Beer Experience.
Košík přichází na trh s vlastním radlerem. Pod názvem Grepivo
s limonádou z růžového grepu.
Za novou značkou limonádového piva LimoPivo stojí Pivovar Rychnov nad
Kněžnou, Podorlická sodovkárna a Ondřej Roček.
Ostravar vstupuje na celonárodní trh. Do budoucna chce čepovat pivo ve dvou
tisících hospodách po celé republice.