Heineken hledá největšího fotbalového srdcaře Česka
Heineken v rámci fotbalové kampaně vyhledává české skalní fanoušky.
Heineken v rámci fotbalové kampaně vyhledává české skalní fanoušky.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa rozšiřuje portfolio svých vlastních značka o pivo Trumf.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Starobrno představuje novinku Štatl 12, čas jeho příchodu odměřuje obří
hodinový ciferník v centru Brna.
Plzeňský Prazdroj hledá způsob, jak bojovat s klesající spotřebou piva.
Jde na to produktovou inovací, novými formáty i prezentací v retailu.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela pivovarské skupiny Plzeňský Prazdroj nastupuje v únoru Michał
Mrowiec, ve funkci střídá Dragose Constantinesca.
V nové kampani se Pilsner Urquell spojuje s herečkou Zuzanou Stivínovou.
Připomíná, že u určitých věcí má i neměnnost své místo.
Velkopopovický Kozel se v nové kampani přesouvá blíže k lidem a
situacím z běžného života.
Podnik v Táboře je čtrnáctou franšízovou provozovnou v síti Bernard
Barů a Bernard Pubů.
Na letošní vánoční svátky připravil Bernard dva pivní
speciály – polotma Adventní speciál a limitovanou edici Ležáku
s chmelem z Vysočiny.
Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu,
kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague.