Češi si oblíbili míchaná piva, léto je jejich sezónou
Míchané pivní nápoje si v Česku vydobyly stabilní místo na trhu.
Nejčastěji po nich sahají mladší lidé a ženy.
Míchané pivní nápoje si v Česku vydobyly stabilní místo na trhu.
Nejčastěji po nich sahají mladší lidé a ženy.
Na trh přicházejí dvě novinky pod značkou Cool, a to nová příchuť
Mandarinka & zázvor a také Cool+ Mind s funkčními benefity.
Pivovary Staropramen letos uvedly na trh nová funkční piva. Podle
marketingového ředitele Davida Zappeho se jim daří.
Pivovary Staropramen představují kampaní nové pivní mixy s funkčními
benefity.
Cool přichází s novou příchutí Rybíz a limetka. Celé své portfolio
nabídne ve verzi s 0% obsahem alkoholu. Spouští i novou kampaň.
Staropramen rozšiřuje řadu svých pivních mixů Cool. V kampani se spojuje
s Prima Cool nebo Rekolou.