Pickerly pracuje pro Albatros Media, Malfy nebo Optimiu

Agentura Pickerly rozšiřuje své klientské portfolio, nově spolupracuje s Albatros Media, Optimia holding či značkou italských ginů Malfy.  

Čt 2. ledna 2025 11:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/w3chmvtx/martin-peska

Fullscreen Sdílet

/media/w3chmvtx/martin-peska

Fullscreen Sdílet

Pickerly zvítězila v několika tendrech a rozšiřuje tak své klientské portfolio. Nově spolupracuje s Albatros Media, Optimia holding, značkou italských ginů Malfy a dvěma startupy – Black Frass a Nápoje lásky.

Pro Albatros Media zajišťuje agentura výkonnostní marketing pro všechny jeho e-shopy, jako jsou albatrosmedia.cz, palmknihy.cz a nedávno získané platformy enbook a endisk, které působí na pěti evropských trzích. „Díky Pickerly zaznamenáváme meziroční růst tržeb napříč našimi e-commerce kanály,“ uvádí Milan Kučaba, Director of E-commerce Albatros Media. 

V případě skupiny Optimia se agentura stará o online kampaně zaměřené na prodej firemních dárků a propagaci služeb Callcentra a Backoffice. U značky ginu Malfy, spadající do portfolia Pernod Ricard Czech Republic, měla na starosti již letní kampaň. Jejím cílem byla podpora povědomí o značce a posílení prodejů na českém trhu. Součástí kampaně byla reklama na sociálních sítích, vyhledávání i spolupráce s influencery. „Kampaň pro Malfy překonala naše očekávání. Přinesla nám růst povědomí o značce nad benchmark kategorie ginů a výrazně dopomohla rekordním letním prodejům," říká Michaela Michalová, Group Brand Managerka Malfy.

Pickerly rovněž pokračuje v podpoře start-upů, která patří mezi její klíčové zaměření. Mezi nové klienty patří Black Frass, výrobce organického hmyzího hnojiva, a jihočeská manufaktura Nápoje lásky, zaměřená na bylinné elixíry.

-stk- 

# agentura # Albatros Media # Pickerly # klientské portfolio # Malfy # Optimia holding # Black Frass # Nápoje lásky

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.