Allegro zdůrazňuje vánoční kampaní důležitost vztahů
Allegro ve své vánoční kampani s claimem „Dejte svým blízkým to, co
nejvíce potřebují“ připomíná, co je o svátcích nejdůležitější.
Allegro ve své vánoční kampani s claimem „Dejte svým blízkým to, co
nejvíce potřebují“ připomíná, co je o svátcích nejdůležitější.
Komerční banka oznámila, že po 22 letech vystřídá od nového roku
agentura Dentsu stávající mediální agenturu PHD.
PHD naváže na více než dvacetiletou spolupráci se společností AmRest.
Zvítězila v letošním mediálním tendru.
Během prázdnin spustila mediální agentura PHD ze skupiny Omnicom Media Group
programatickou DOOH kampaň pro značku KFC. Tato kampaň byla automaticky
řízena na základě aktuálních meteorologických dat
# Marketing # Výzkum # Aktuality
De'Longhi využila Brand Lift z dílny PHD pro vyhodnocení launchovací
kampaně na nový kávovar Eletta Explore.
V novém žebříčku mezinárodní společnosti Recma se podle velikosti
investic klientů stala v roce 2022 největší mediální agenturou na
českém trhu Knowlimits před agenturami OMD a PHD ze skupiny Omnicom.
Data získaná z měření uhlíkové stopy reklamních kampaní využije
Komerční banka pro lepší plánování komunikace.
Společnost COMvergence zveřejnila žebříček mediálních agentur a sítí
mediálních agentur za rok 2022.
Novou kampaní cílí Komerční banka a KB Penzijní společnost na mladé.
Tváří je digitální influencerka Just.ina.
Technický stav nechte na našich odbornících, vzkazuje Škoda Plus v nové
kampani.