Penny nechává zákazníky rozhodovat o podobě letáků
Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní
mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích.
Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní
mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích.
Babiččina volba spouští novou kampaň s názvem „Všechno se točí kolem
lásky“.
Penny spouští osvětovou kampaň pro veřejnost. Chce ji spolu se
záchranářem Markem Dvořákem proškolit v poskytování první pomoci.
Svůj řebříček mediálních agentur a sítí mediálních agentur za rok
2023 poskytla i Recma.
Sanofi na trh přichází se samotestem Essentia Check pro detekci jaterních
chorob. Podporuje ho kampaní.
# Aktuality # Reklama # Retail
Při příležitosti 30. výročí KFC v Česku zahájila kampaň „Byli jsme
u toho, když…“. Její součástí jsou i speciální akce a soutěže.
Chystá se také otevření nových restaurací.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí
mediálních agentur podle reklamních objemů klientů za rok 2023.
Online tržiště Allegro představuje nový mezinárodní komunikační koncept
„Když něco, tak Allegro“.