# Aktuality # Marketing # Výzkum
Více než dvě třetiny Čechů plánují sledovat hokejové mistrovství
Zápasy v rámci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji si
nenechá jíž 68 % Čechů.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Zápasy v rámci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji si
nenechá jíž 68 % Čechů.
Philips Avent se v nové kampani s názvem „Pečujme spolu“ věnuje
tématu společné péče o děti.
Den svatého Valentýna se chystá oslavit především mladší lidé.
Častěji to plánují muži než ženy.
V loňském roce dosáhla znalost komunikace a zvažování značky Home Credit
pro půjčku na českém a slovenském trhu historického maxima.
Home Credit představuje novou kampaní nový produkt pro živnostníky
a OSVČ.
Czech Promotion se rozšiřuje o výzkumnou divizi Insight. Uvádí ji ve
spolupráci s Perfect Crowd. Divizi řídí Michal Novák, který je jejím 10%
vlastníkem.
Z průzkumu Proficio a Perfect Crowd vyplývá, že Češi se letos chystají
nejvíce nakupovat módu, kosmetiku a hračky.
Na profesní síti lidé očekávají pracovní výstupy, nikoliv fotky
z vánočních večírků a firemní soutěže. Vyplývá to ze studie Fenomén
LinkedIn 2020.