Tesco, Lidl i Penny otevírají nové kamenné prodejny
Obchodní řetězce Tesco, Lidl a Penny přidávají v těchto dnech do svých
sítí nové kamenné pobočky.
Obchodní řetězce Tesco, Lidl a Penny přidávají v těchto dnech do svých
sítí nové kamenné pobočky.
Penny spouští novou reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je komunikace
nízkých cen. Tváří je opět Michal David.
V nové věrnostní kampani nabízí Penny se slevou osm plyšových domácích
zvířátek z venkova.
Penny spouští akci ve spolupráci s mBank, v níž mohou zákazníci
ušetřit až 2000 korun.
V rámci projektu Hýbeme se hezky česky řetězec Penny podpořil film Jan
Koller: Příběh obyčejného kluka.
Ovoce a zeleninu, které už nesplňují nejpřísnější kvalitativní
standardy, nabízí Penny se slevou.
Řetězec Penny demonstruje, jak důležité jsou včely pro výrobu potravin.
Ve středu otevřel v Praze Uhříněvsi prodejnu, ve které potraviny,
k jejichž výrobě je včel zapotřebí, chyběly.
Penny spouští letní věrnostní kampaň, v níž nabídne zákazníkům za
nasbírané body dózy na potraviny se slevou až 62 %.