Voyo je dvojkou za Netflixem. Český trh může růst do roku 2030
Český trh placeného videa na vyžádání má stále předpoklady k tomu,
aby se jeho penetrace zvyšovala, zaznělo v diskusi na letošním
karlovarském festivalu.
Český trh placeného videa na vyžádání má stále předpoklady k tomu,
aby se jeho penetrace zvyšovala, zaznělo v diskusi na letošním
karlovarském festivalu.
V Česku se rozjíždí výstavba komerčních sítí pro rádiové vysílání
DAB+. Vzniknou vedle stávající sítě Českého rozhlasu. Faktorem, který
rozvoj DAB+ v Česku zpomaluje, je nízká penetrace přijímačů. Mluvilo se
o tom na konferenci Innovation Day.
Počet domácností, které si předplácejí nějakou službu videa na
vyžádání (SVOD), se stále zvyšuje. Nejsilnější pozici má na českém
trhu stále Netflix.
Štefan Sarvaš na základě výzkumů dokládá, že malé značky nerostou
rychleji ani nemají loajálnější zákazníky. Řada informací, které se
o nich tvrdí, jsou jen mýty.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Podíl chytrých televizí s připojením k internetu se za poslední čtyři
roky ztrojnásobil a v současnosti je využívá více než třetina českých
domácností, ukazuje statistika Philips.
Z globálních značek zaznamenaly největší penetraci dezinfekční a
čisticí prostředky Dettol. Nejsilnější FMCG značkou zůstává Coca-Cola.