Blažek má surrealistickou kampaň s hercem Březinou
Pánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem
„Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina.
Pánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem
„Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina.
Art Directors Club startuje kampaň na podporu soutěže ADC Awards. Hlavním
hrdinou je prasátko Hubert.
McDonald’s opět na český a slovenský trh přináší limitovanou
nabídku – sýrovou sezónu. Upozorňuje na ni kampaní.
Lékárenská síť Dr.Max si na komunikaci vybrala novou agenturu – McCann
Prague. Spouští první společnou kampaň.
Brit uvádí na trh novou řadu krmiv Brit Care Sustainable, podporuje ji
kampaň „Milujeme přírodu stejně jako naši psi.“
V nové B2B kampani klade ČEZ ESCO důraz vedle racionálna i na emoce.
Kromě zelených řešení chce své klientele dodat i kuráž.
Nová kampaň Národního muzea zpochybňuje přesvědčení, že v minulosti
„bejvávalo dobře“.
Zalando do své kampaně cílené na muže obsazuje Leoše Mareše, Jana Cinu,
Davida Kollera nebo Vratislava Navaru.