Nastupuje generace alfa: superinformovaná a stále online
Do hledáčku marketérů začíná pomalu dorůstat generace alfa, kterou lze
definovat jako sociální, globální a mobilní.
Do hledáčku marketérů začíná pomalu dorůstat generace alfa, kterou lze
definovat jako sociální, globální a mobilní.
Rok 2022 přinesl luxusnímu segmentu po pandemii značné oživení. Letos se
však očekává kvůli ekonomické situaci zpomalení.
Coworking už není vnímaný jen jako módní trend pro nadšené startupisty,
říká Petr Míka, brand manager HubHubu.
Cinemaworld Group chce podle The Wall Street Journal vyhlásit bankrot.
V Česku má ale nadále fungovat.
# Aktuality # Marketing # Retail
Společnost MyStyle, provozující prodejny značek NaPapijri a SuperDry, na
sebe podala insolvenční návrh.
Více než polovina online prodejců módy hlásí za loňský rok stejné
i vyšší tržby než v prvním roce pandemie.
Od značek vyžadují spotřebitelé čím dál více udržitelný rozměr
i jasné hodnoty.
Pandemie koronaviru pozměnila spotřebitelské chování. Ogilvy mapuje šest
hlavních změn.