• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Outdoor

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Outdoor

Přejít na články

# Aktuality # Outdoor

SPVR: Navrhujeme kompromis pro OOH v Praze

Po 29. září 2014 18:34 1 min

Svaz provozovatelů venkovní reklamy (SPVR) v pondělí navečer opět vyzval pražské radní, aby odložili platnost nových pražských stavebních předpisů. V platnost mají vstoupit už ve středu 1. října 2014. Nařízením se mj. plošně zakazují veškeré reklamní nosiče nad 6m². SPVR, za kterým stojí formy ze skupiny BigBoard Praha, zároveň přišly s novým návrhem. „Máme připravené kompromisní řešení regulace venkovní reklamy v Praze, které by vedlo na jedné straně k zásadnímu úbytku počtu reklamních nosičů v ulicích, na druhé straně by zachovalo velkou většinu z příjmu cca 100 mil. Kč, které dnes město z pronájmu pozemků pro reklamu inkasuje. Pokud na nadcházejícím jednání Rady hl. města Prahy pozastavíte účinnost PSP, bude k dispozici dostatečný prostor pro nalezení shody ve znění nové regulace, která bude výhodná pro hlavní město, ale zároveň i přijatelná pro provozovatele venkovní reklamy,“ uvedl svaz v pondělní výzvě. -mav-

# Outdoor

Slabý: Krok primátora je drsný, ale outdooru pomůže

Po 29. září 2014 11:00 8 min

Na pražských stavebních předpisech tratíme taky, říká generální ředitel JCDecaux Pavel Slabý.

# Aktuality # Outdoor # Reklama

MyBillboards spouští v Brně „povznášející“ kampaň

Po 29. září 2014 09:44 1 min

Společnost MyBillboards, která provozuje platformu pro inzerci a pronájem reklamních ploch napříč republikou, spustila novou kampaň. Poté, co v létě zahalovala nekvalitní reklamní polepy, v září vyrukovala s „povznášející“ kampaní. Kampaň poběží do konce září v Brně, přičemž místa ploch se každý den mění k dosažení co nejvyššího zásahu. „Zatímco cílem předešlé kampaně s překrýváním neatraktivních polepů bylo upozornění na to, jak všední a pořád stejné outdoorové plochy jsou, jak jednoduché je pro člověka je ignorovat, aktuální kampaní se snažíme říci, jak málo stačí k tomu, aby si lidé ploch všímali a jak snadno lze poté předat svoji myšlenku,“ vysvětlují zakladatelé společnosti MyBillboards.cz Petr Hudeček a Zbyněk Vozdecký. -kch-

# Aktuality # Outdoor

BigBoard vrátil Hudečkovu kampaň, dál protestuje

Po 29. září 2014 09:32 1 min

Svaz provozovatelů venkovní reklamy (SPVR), za kterým stojí firmy ze skupiny BigBoard Praha, oznámil, že firma zpět vylepila plakáty s pražským primátorem Tomášem Hudečkem (TOP 09). Zároveň ale společně s návratem plakátů spustila další část protestu proti nově schváleným Pražským stavebním předpisům. Prostřednictvím webové stránky dopisKarlovi.cz vysvětluje svoje postoje i důvody, proč se rozhodly kampaň Tomáše Hudečka pozastavit. Na webové stránce zveřejňuje také otevřený dopis, který napsal Richard Fuxa, zakladatel a předseda představenstva společnosti BigBoard Praha, Karlu Schwarzenbergovi, jako odpověď na jeho slova o společnosti BigBoard. SPVR uvádí, že záměrem iniciativy dopisKarlovi.cz je umožnit veřejnosti seznámit se s postoji firmy a udělat si vlastní názor. Pražský primátor Hudeček se minulý týden pomocí předběžného opatření soudu domohl návratu své předvolební kampaně na billboardy. -mav-

# Aktuality # Outdoor

Fuxa píše otevřený dopis Schwarzenbergovi

Pá 26. září 2014 13:13 2 min

Zakladatel a generální ředitel společnosti BigBoard Praha Richard Fuxa píše otevřený dopis předsedovi TOP 09 Karlu Schwarzenbergovi. V dopise se dotýká situace ohledně schvalování Pražských stavebních předpisů, které mj. regulují plochy pro outdoorovou reklamu v hlavním městě. Pozastavuje se nad Schwarzenbergovými výroky o údajných mafiánských metodách společnosti BigBoard, které má proti zavedení nových předpisů používat. Poukazuje na likvidaci outdoorové reklamy v hlavním městě. „Devět z deseti nejvyšších nájmů pozemků pro reklamu v Praze odvádí BigBoard. Za metr čtvereční pronajatého pozemku platíme daleko nejvíc ze všech nájemců, které Praha na svých pozemcích má. A přestože nabízíme dlouhodobě magistrátu pomoc při regulaci venkovní reklamy, nikdo s námi nejedná a odpověď přijde v podobě blesku z čistého nebe - nečekaný zákaz, totální likvidace naší společnosti i naší většinové konkurence a navrch ještě ustanovení dominance francouzské firmy," stojí v dopise. Šéf BigBoardu v dopise zároveň prozrazuje, že straně TOP 09 firma odpustila penále z prodlení za platby ploch pro prezidentskou kampaň, protože si postojů Karla Schwarzenberga vážila. „Představoval jste pro mě příklad liberálně-konzervativního politika, který ctí osobní a ekonomické svobody, a který by se nikdy nesnížil k podpoře jakékoliv úřední represe, jež zvýhodní jednoho a zlikviduje druhého. Přesně to jste teď ale udělal, a mě to nutí přehodnotit svůj názor na Vás i Vaši „pravicovou“ stranu, protože tímto Vaším prohlášením jste pravicové hodnoty jasně opustil," uzavírá dopis Richard Fuxa. Celé znění dopisu můžete číst zde: Otevřený dopis BigBoard -mav-

# Aktuality # Outdoor

Slabý, Fuxa a Hnilička na debatu o OOH nedorazili

Čt 25. září 2014 08:56 2 min

Na večerní debatě architekta Jana Kasla, na kterou ve středu 24. září měli dorazit zástupci obou dvou největších hráčů outdoorové reklamy na trhu – Pavel Slabý z JCDecaux a Richard Fuxa z BigBoardu – spolu s garantem nových Pražských stavebních předpisů (PSP) Pavlem Hniličkou, zaznělo, že aktuální spor týkající se omezení venkovní reklamy by mohlo vyřešit jiné pojetí omezení. Nutno dodat, že ani jeden z pozvaných se na setkání nedostavil. Nové Pražské stavební předpisy, které omezují venkovní reklamu na plochu do 6m2, v památkové zóně do 4 m2, by měly vstoupit v platnost již příští týden. Skupina BigBoard by podle jejího šéfa Richarda Fuxy přišla o všechny plochy v Praze. Menší reklamní plochy totiž spadají pod konkurenční společnost JCDecaux, která v Praze od roku 1994 spravuje městský mobiliář. Podle Jana Kasla jsou nové stavební předpisy z architektonického pohledu v pořádku a šest paragrafů týkajících se omezení venkovní reklamy by je nemělo ohrozit. „Omezení venkovní reklamy není exaktní. Mnohem lepší než omezovat velikost reklamních ploch by bylo omezení podle na území, například přes jednotlivé prstence – přes plochu pražské památkové rezervace, přes Prahu 19. století…,“ řekl Jan Kasl, jenž v aktuálních komunálních volbách kandiduje za svou stranu 65 demokratů Jana Kasla. Řešení vidí ve vytvoření mapy s třemi zónami, v nichž by velikost outdooru byla regulována odlišně. Zároveň poukázal na to, že se omezení do 6 m2 týká jen zastavitelných částí Prahy, což není případ prostoru podél pražských komunikací. Situaci by podle jeho názoru každopádně napomohlo odložení účinnosti nových předpisů minimálně do příštího roku. Ukázka Strakonické (žlutě označeno zastavitelné území, zeleně nezastavitelné) Stávající smlouvu se společností JCDecaux, Městský mobiliář, která v Praze spravuje menší reklamní plochy, vidí dnes Kasl jako nevýhodnou. „Město by určitě mělo najít kompromisní řešení zejména v příměstských částech města, kde JCDecaux nabízí nové prvky jako rozšíření původní zakázky, tedy za nemalé peníze. Nový městský mobiliář by měl vznikat na základě výběrového řízení,“ dodal Jan Kasl. -kch-  

# Aktuality # Outdoor

SPVR: Hudeček má kampaň na nosičích JCDecaux

St 24. září 2014 10:11 1 min

Svaz provozovatelů venkovní reklamy (SPVR) upozorňuje na to, že se lídr pražské kandidátky TOP 09 Tomáš Hudeček objevil se svou volební kampaní na reklamních nosičích společnosti JCDecaux. Hudečkova kampaň běžela od začátku září také na nosičích konkurenční skupiny BigBoard, ta však jeho plochy 11. září přelepila v návaznosti na umístění hypercubes v centru Prahy, které svými rozměry neodpovídají novým Pražským stavebním předpisům. V úterý 23. září však soud pro Prahu 4 vydal předběžné opatření, že BigBoard musí reklamu TOP 09 na svých 32 billboardů vrátit. Skupina se rozhodnutí soudu podvolí. Právě kvůli předpisům, které omezí reklamní plochy nad šest metrů čtverečních, se již několik týdnů táhne spor mezi primátorem a skupinou BigBoard, potažmo SPVR. Svaz před časem spustil kampaně „Okradená Praha“ a „Praha podle Hudečka“, v níž kritizuje jednak předpisy, jednak smlouvu mezi Prahou a firmou JCDecaux, Městský mobiliář. Podle svazu dopomohou nové předpisy této francouzské společnosti k monopolu venkovní reklamy v Praze. -kch-

# Outdoor

Soud: BigBoard musí vrátit reklamu TOP 09

Út 23. září 2014 10:57 3 min

Pražský soud vydal předběžné opatření, kterým nařizuje BigBoardu vrátit na plochy reklamu TOP 09.

# Outdoor

Outdoor opět ztroskotal, asociace AVR skončí

Po 22. září 2014 14:29 3 min

Outdoorové společnosti už nebudou mít společnou asociaci, AVR se do konce roku rozpadne.

# Aktuality # Outdoor

SPVR spouští další část kampaně proti Hudečkovi

Ne 21. září 2014 18:13 1 min

Svaz provozovatelů venkovní reklamy (SPVR) spustil další fázi kampaně namířenou proti pražskému primátorovi Tomáši Hudečkovi (TOP 09). Na internetových stránkách Praha podle Hudečka vyjmenovává, co by pro Pražany znamenalo přijetí nových Pražských stavebních předpisů. Ty by měly vstoupit v platnost 1. října 2014. Podle SPVR, za kterým stojí převážně firmy ze skupiny BigBoard Praha, jdou nové pražské předpisy na ruku developerům, mají způsobit kolaps parkování v Praze a přetížit pražskou hromadnou dopravu. SPVR rovněž na internetových stránkách Pražany vyzývá, aby se podepsali pod petici, pokud žádají přepracování předpisů. Společnost BigBoard Praha, nejsilnější hráč na trhu venkovní reklamy, v rozhovoru pro MediaGuru.cz uvedla, že přijetí předpisů by znamenalo zrušení všech stávajících ploch firmy v hlavním městě. Firma zároveň nevylučuje, že v případě platnosti nových předpisů bude žalovat český stát v mezinárodní arbitráži o 1 mld. Kč. -mav-

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.