• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Outdoor

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Outdoor

Přejít na články

# Outdoor # Lidé

Stolejda povede agentury Face Up a Comunica

St 12. listopadu 2014 07:39 2 min

Z tištěných médií se Roman Stolejda přesouvá do prostředí indooru a komunikačních agentur.

# Aktuality # Outdoor

Praha zakázala reklamní kostýmy v ulicích

Út 4. listopadu 2014 16:43 2 min

Dosluhující radní hlavního města zpřísnili vyhlášku o pouliční reklamě. Od Nového roku nebudou moci po pražských ulicích chodit lidé převlečení do reklamních kostýmů. Novela rovněž zakazuje pouliční rozdávání brožur a katalogů a upravuje umístění reklamních plachet na domy. Sankce za porušení vyhlášky může dosáhnout až dvou milionů korun. Nově bude možné dávat reklamy na plachty pouze tehdy, budou-li na stavebním lešení stojícím u rekonstruovaného domu. Reklama bude moci zabírat maximálně 20 procent plachty, na zbytku musí být obraz opravovaného domu. "Cílem novelizace je omezit ty formy reklamy, které výrazně zasahují a ovlivňují podobu veřejných prostranství, a taktéž rozšířit území působnost tohoto nařízení," uvedl radní Lukáš Manhart (TOP 09). Pražané by už tak neměli potkávat například obří hrnek na kávu, ovoce nebo žraloky, kteří v centru města lákají zákazníky. "Nově se jako zakázané komunikační médium stanoví reklamní převleky, kterými je šířena reklama pomocí do nich převlečených osob. Tato reklama slouží k propagaci provozoven (prodejen), v nich realizovaných služeb nebo zde prodávané zboží," píše se v materiálu. Dodržování vyhlášky budou kontrolovat úředníci magistrátního živnostenského a občanskosprávního odboru. Radní také rozšířili její platnost: zatímco nyní se vztahuje pouze na pražskou památkovou rezervaci, nově bude platit i pro Vinohrady v oblasti ohraničené ulicemi Rumunská, náměstím Míru a Anglická. Dnešním rozhodnutím bylo i zpřísněno rozdávání reklamních předmětů. Dosud platí zákaz pro reklamní letáky, nově bude zakázáno rozdávat na veřejných prostranstvích i brožury a katalogy. Vyhláška omezující pouliční reklamu platí v hlavním městě od konce roku 2005. Zakazuje například rozdávání letáků v ulicích nebo odstavení reklamního přívěsu v ulicích Prahy. -čtk-

# Outdoor

JCDecaux chce být víc vidět a vrátit se na místo lídra

Čt 30. října 2014 13:48 8 min

Obchodní strategii ve společnosti JCDecaux řídí od začátku září Kamila Mortimer.

# Outdoor

BigBoard usiluje o městský mobiliář v Praze

Út 28. října 2014 09:24 2 min

Další aktivita proti JCDecaux od hlavního konkurenta v outdoorové reklamě.

# Aktuality # Outdoor

TOP 09 vypověděla BigMedii, chce 400 tis. Kč

Čt 9. října 2014 14:32 2 min

TOP 09 vypověděla reklamní společnosti BigMedia smlouvu na vylepení předvolebních billboardů. Podle TOP 09 firma nedodržela podepsanou smlouvu a strana chce po firmě náhradu více než 400.000 korun. Spor se mezi TOP 09 a BigMedia se rozhořel kvůli novým stavebním předpisům omezujícím reklamu. Předpisy zkomplikují firmě BigMedia podnikání, nejdříve proto přelepila plakáty s primátorem Tomášem Hudečkem a následně po jejich vrácení k nim přidala webovou adresou kampaně proti Hudečkovi. Odstoupení od smlouvy TOP 09 doručila společnosti BigMedia dnes dopoledne. "Pro vypořádání vzájemných nároků mezi BigMedia a TOP 09 požadujeme úhradu částky ve výši zhruba 434.000," sdělil volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček. Podle Poláčka firma nereagovala ani na výzvy, aby vady odstranila, proto TOP 09 přistoupila k vypovězení smlouvy. BigMedia přelepila volební billboardy Hudečka bílým papírem 11. září. Soud firmě předběžným opatřením nařídil plakáty vrátit na nosiče. Pod ně ale firma přidala odkaz na otevřený dopis předsedovi TOP 09 Karlu Schwarzenbergovi, ve kterém se ohrazuje proti jeho výrokům. Schwarzenberg v minulosti mimo jiné řekl, že některé firmy se domnívají, že jejich zájmy jsou nadřazeny předpisům. -čtk-

# Aktuality # Outdoor

MMR: Praha musí upravit stavební předpisy

Út 7. října 2014 16:50 1 min

Pražské stavební předpisy, které v červenci schválila rada města, jsou podle Ministerstva pro místní rozvoj (MMR) v rozporu se zákonem. Ministerstvo vyzve Prahu k nápravě. Pokud město předpisy neupraví, ministerstvo pozastaví jejich platnost. Informovala o tom mluvčí úřadu Radka Burketová. Primátor Tomáš Hudeček (TOP 09) řekl, že jde o předvolební boj. Kvůli předpisům, které od začátku října mimo jiné regulují velikost reklamy ve městě, se v posledních týdnech rozhořel ostrý spor mezi Prahou a reklamní společností Bigmedia.  -čtk-

# Aktuality # Outdoor

TOP 09 žaluje BigMedii kvůli volebním billboardům

Út 7. října 2014 11:24 2 min

TOP 09 podala kvůli přelepeným předvolebním plakátům žalobu na společnost BigMedia. Firma prý straně způsobila škodu. ČTK to dnes řekl volební manažer Jaroslav Poláček. Vyjádření společnosti ČTK zjišťuje. Spor mezi Prahou a BigMedia se rozhořel kvůli novým stavebním předpisům omezujícím reklamu. Firma straně následně přelepila předvolební plakáty. Soud ale vyhověl TOP 09 a v předběžném opatření nařídil plakáty vrátit. BigMedia tak učinila, pod reklamu ale přidala odkaz na webové stránky s dopisem šéfovi TOP 09 Karlu Schwarzenbergovi, kde se se BigMedia ohrazuje proti jeho výrokům na adresu firmy.  Boj mezi primátorem Tomášem Hudečkem (TOP 09) a Svazem provozovatelů venkovní reklamy (SPVR), za kterým stojí BigMedia, se táhne několik týdnů. BigMedia přelepila volební billboardy Hudečka bílým papírem 11. září. Podle nich postavila TOP 09 v Praze reklamní panely větší než šest metrů čtverečních, které povolují nové předpisy, a navíc porušují zákon. Podle firmy nemají například stavební povolení, posudek statika a povolení odboru dopravy. Hudeček to odmítl.  Na vrácených billboardech se však objevil odkaz na zmíněný dopis Schwarzenbergovi. Ten v minulosti mimo jiné například řekl, že některé firmy se domnívají, že jejich zájmy jsou nadřazeny předpisům. To firma v dopise dementovala.  Firma před časem rovněž spustila kampaň "Pražane, i ty přicházíš o peníze", v níž kritizuje smlouvu mezi Prahou a reklamní firmou JCDecaux. Další plakáty odkazují na internetovou stránkuwww.prahapodlehudecka.cz, kde svaz kritizuje stavební předpisy omezující reklamu nad šest metrů čtverečních.  Podle sdružení přijde Praha o stamiliony korun, které jí z velkoplošných reklam plynou. Podle předpisů totiž nebudou moci vznikat nové billboardy, a až těm současným skončí platné stavební povolení, firmy budou muset obří reklamní poutače a plochy odstranit.  Primátor již dříve s kritikou nesouhlasil, je prý založena na lživých údajích. Považuje ji za nedemokratický zásah do voleb.  -čtk-

# Aktuality # Outdoor

Adidas využívá v metru lentikulární CLV

Po 6. října 2014 15:20 1 min

Značka Adidas Originals  použila netradiční formát CLV nosiče. Ve spolupráci se společností euroAWK použila pro podporu kolekce obuvi série ZX vizuál vyrobený s použitím lentikulární technologie (vytváří iluze pohybu, výměny nebo trojrozměrnosti). Jde údajně o formát, který zatím nebyl v metru využitý. Podle mediální agentury Carat, která zajistila média, technologie pomáhá vyjádřit myšlenku kampaně a jejího hesla limitless possibilities.  

# Outdoor

Prázdninové kampaně v outdoorové reklamě

Ne 5. října 2014 03:55 1 min

Přinášíme přehlídku nových outdoorových kampaní, které proběhly v letošním červenci a srpnu.

# Outdoor

Outdoor nabídl mediálnímu trhu data o svém výkonu

Út 30. září 2014 12:47 3 min

Výkon venkovní reklamy je teď možné popsat podle standardních mediálních parametrů.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.