• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Outdoor

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Outdoor

Přejít na články

# Aktuality # Outdoor

Mobilboard má nové plochy na jízdenkových automatech

Po 31. srpna 2015 11:48 1 min

Společnost Mobilboard, specialista na reklamu na dopravních prostředcích v rámci celé ČR, uvádí v těchto dnech na trh novinku – reklamní plochy na jízdenkových automatech. Nový reklamní formát s názvem MB Ticket Poster vznikl na základě požadavků klientů na umístění reklamy v centrech měst. Služba je aktuálně provozována v sedmi městech na vybraných zastávkách MHD a exkluzivních pozicích s vyšší frekvencí osob. „Jedná se o plochy po bocích automatu, které jsou v městském ruchu nepřehlédnutelné. Mobilboard umí dodat i data o předpokládaném zásahu, jelikož jsou známy data o počtu realizovaných transakcích v jednotlivých automatech,“ uvedla Radka Pospíšilová, managing directorka společnosti Mobilboard. MB Ticket Poster, Brno, hlavní nádraží. Zdroj: Mobilboard MB Ticket Poster, Zlín. Zdroj: Mobilboard -mav-

# Outdoor

Návrh regulace outdooru v Praze je reakcí na ÚOHS

Út 18. srpna 2015 12:58 1 min

Návrhy na regulaci venkovní reklamy v Praze jsou ovlivněny požadavky dalších institucí.

# Outdoor

Nové verze PSP vycházejí vstříc outdoorovým firmám

Po 17. srpna 2015 07:00 3 min

Nový návrh PSP se vrací k Hudečkově verzi, jen s odlišným přístupem k venkovní reklamě.

# Aktuality # Outdoor

Návrh Stropnického ke změnám PSP neprošel

Út 11. srpna 2015 12:02 3 min

Rada Hl. města Prahy zamítla návrh náměstka Matěje Stropnického (Trojkoalice/SZ) k Pražským stavebním předpisům (PSP). Naopak většinou hlasů schválila návrh primátorky Adriany Krnáčové (ANO) a pověřila jí k dokončení prací na jejich přijetí. „Neschopnost náměstka Stropnického vyřešit problém s pozastavenými stavebními předpisy začala vážně ohrožovat zájmy Prahy a hrozí nám odejmutí práva vydávat si samostatně pražské stavební předpisy,“ uvedla Krnáčová. „V takové situaci už není nadále možné přihlížet experimentům pana Stropnického a musela jsem zasáhnout,“ doplnila. Návrh Krnáčové vychází z původních PSP přijatých exprimátorem Hudečkem, u nichž byly opraveny nedostatky, na které upozornilo MMR a ÚOHS. „Mnou předložený návrh se od původních PSP odchyluje jen v těch částech, které vedly MMR k pozastavení účinnosti PSP, a je zaměřen na odstranění těchto nedostatků. Dále obsahuje úpravy, kterými se odstraňují možné protisoutěžní dopady regulace reklamy, což nám opakovaně vytýkal ÚOHS. Jiné věcné zásahy návrh neobsahuje,“ popisuje Krnáčová. Se schváleným návrhem PSP budou nyní do 13. srpna seznámeny městské části, následně i Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR). To na začátku roku účinnost předpisů na 15 měsíců pozastavilo. Stalo se tak kvůli údajným chybám a po silném tlaku lobby provozovatelů venkovní reklamy. Původní PSP, které přijal bývalý primátor Tomáš Hudeček v létě loňského roku, totiž zakazovaly reklamní plochy větší než 6 m², v památkové zóně větší než 4 m². V návaznosti na to vyvolala skupina BigBoard před loňskými volbami silnou mediální kampaň. Rovněž se obrátila na ÚOHS s tím, že PSP porušují hospodářskou soutěž, a hrozila, že pokud nebudou předpisy zrušeny, podá na stát arbitráž. Již dříve Trojkoalice uvedla, že by neschválení návrhu Matěje Stropnického považovala za porušení koaliční smlouvy. „Jakýkoli odklad by znamenal, že město ohrozí zachování možnosti ve stavebním zákoně mít vlastní stavební předpis," varoval minulý týden Stropnický s tím, že pokud rada tento týden upravené předpisy neschválí, pak hrozí, že nestihnou vejít v účinnost včas a že je ministerstvo pro místní rozvoj zruší. Oproti původním plánům nepřipravoval náměstek novelu, ale zcela nový předpis. Podle Stropnického si to v červenci vyžádalo ministerstvo, podle kterého by totiž novelu nebylo možné notifikovat Evropskou komisí. Pokud nedojde k žádným komplikacím, měl by stávající návrh Krnáčové projít úplným schvalovacím procesem do konce roku, a to včetně schvalovacího procesu v Evropské komisi. -stk-    

# Outdoor

BigBoard koupila majoritní podíl ve firmě Qeep

Út 11. srpna 2015 07:30 2 min

Jednička na trhu venkovní reklamy získává přístup k velkoplošným nosičům v Praze.

# Outdoor

euroAWK začala nabízet plánování podle bodů zájmu

St 5. srpna 2015 08:00 2 min

Měření venkovní reklamy dostává konkrétní podobu i pro klienty.

# Aktuality # Outdoor

Senátor Láska chce zákaz politiků na billboardech

St 29. července 2015 16:55 2 min

Propagace politických stran a kandidátů prostřednictvím billboardů by měla být za zákona zakázána. Navrhuje to senátor za Stranu zelených Václav Láska. Argumentuje tím, že billboardová kampaň je nákladná a málo informační pro voliče. Jeho návrh ale zatím nemá velké šance na přijetí vzhledem k tomu, že billboardy v kampani tradičně využívají hlavně velké strany, volební novely projednávané vládou počítají pouze se zavedením finančních limitů na volební kampaň. "Chci podat návrh na zákaz politické reklamy na billboardech, protože je to nejdražší prvek předvolební kampaně a přitom má nejmenší sdělovací hodnotu pro voliče. Ukazuje jen obličej a dvě, tři chytlavá slova," sdělil senátor ČTK. Zákaz bude podle něj bude výhodný pro politické strany, kterým "umožní ušetřené finanční prostředky investovat do smysluplnější kampaně". Voličům podle senátora billboardy stran dávají minimum informací pro odpovědné rozhodnutí. Billboardy využívala v dosavadních kampaních většina parlamentních stran. Zástupci některých z nich před sněmovními volbami slibovali obecnou podporu regulaci této velkoplošné reklamy, nikoliv ale zákaz jen politické reklamy. Podle expertů stranické billboardy posilují u voličů povědomí o politických uskupeních. K obsahovému sdělení billboardů bývali odborníci vesměs kritičtí. Z poslední doby patřily k nejdiskutovanějším billboardy kandidátky ANO pro senátní volby Laury Janáčkové, která se nechala nafotit v negližé a své poselství shrnula do slov "Láska, sex a politika". Kritiku sklidilo také hnutí Úsvit přímé demokracie, které při evropských volbách použilo billboard s černou ovcí a heslem Práci našim, ne imigrantům. -čtk-

# Aktuality # Outdoor

Fashion Arena využívá nástavbu se svítícím logem

Ne 12. července 2015 09:52 1 min

Klient Fashion Arena využívá dlouhodobě reklamní panely společnosti Bigmedia pro prezentaci sezónních slev a výprodejů. Aktuálně nechala na nosiče instalovat nástavbu - svítící logo společnosti, které má zatraktivnit motiv a přispět k lepšímu vizuálnímu účinku. -mav-

# Aktuality # Outdoor

T-Mobile zapojil ambientní média v řetězci Kika

Pá 3. července 2015 10:49 1 min

Operátor T-Mobile spolupracoval s obchodním řetězcem Kika na představení produktu Internet bez drátu. Zákazníci si pomocí pěti wi-fi modemů umístěných na prodejnách Kika Čestlice a Kika Brno mohou zdarma vyzkoušet „superrychlý internet“. Instalaci pro T-Mobile připravila agentura RMP a mediální prostor zajistila agentura MediaCom Praha. Realizaci zajistilo nově vzniklé oddělení pro ambient media v outdoorové společnosti BigMedia. -mav-    

# Aktuality # Outdoor

Na POPAI Awards Paris boduje dvakrát DAGO

Út 23. června 2015 07:22 1 min

POPAI Awards Paris mají své vítěze. Do Česka putují dvě ocenění pro společnost DAGO. Ta získala zlato za interaktivní regálové čelo pro značku Milka společnosti Mondelēz a stříbro za regálové čelo pro značku Jägermeister od Rémy Cointreau. Obě ocenění jsou v kategorii Events. Aplikace pro značku Milka, která láká k pohlazení s využitím zvukových efektů, získala již dvě předchozí ocenění POPAI Awards, jedno v národním kole a další v Las Vegas na Global Awards. Světelnému čelu Jägermeister dominují světelné LED-diodové prvky. Důraz byl kladen na prosvětlené plexi evokující námrazu ve spodní části a čisté prosvětlené linie dvoumetrové lahve. Celkový dojem dotváří mraznička, do níž se shora zasunou lahve. Z regálu lze podávat chlazený nápoj přímo v prodejně při promoakcích. Stojan je kompletně prosvětlen a barvy je díky RGB LED technologii možné s ohledem na případné změny brandu měnit. -kch-  

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.