• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Outdoor

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Outdoor

Přejít na články

# Aktuality # Outdoor

O2 má až 10metrové 2D nástavby pod bigboardy

Út 10. května 2016 12:43 1 min

Společnost BigMedia umístila ve stávající kampani O2 na televizní službu 2D nástavbu pod samotnou plochou – bigboardy a double bigboardy. 2D nástavby postav sahají až na zem. Nástavba pod panelem je až 9,5 m vysoká.   -mav-

# Aktuality # Outdoor

Vláda odmítla povolení pro billboardy u dálnic

Po 2. května 2016 06:30 2 min

Vláda odmítla prodloužení lhůty pro ukončení platnosti povolení reklamních zařízení podél dálnic a silnic I. třídy, informoval tiskový odbor Úřadu vlády. S návrhem přišel v novele zákona o pozemních komunikacích poslanec ANO Stanislav Berkovec, argumentuje při tom možnými arbitrážemi proti státu i dopady na zaměstnanost a příjmy veřejných rozpočtů. Kabinet podle předběžného stanoviska pro zasedání měl poukázat na bezpečnost provozu. Billboardy by měly podle platného zákona zmizet od dálnic a silnic I. třídy v září příštího roku. Zákonodárci o tom rozhodli v roce 2012, kdy v podstatě omezili platnost povolení pro tyto reklamy nejvýše na pět let. Berkovec nyní navrhuje prodloužit lhůtu na deset let. Opatření, k němuž stát přikročil, bude mít na některé firmy, které působí na trhu s venkovní reklamou, podle něho "zcela fatální dopady". Poslanec poukazuje na nebezpečí případných mezinárodních arbitráží. Kabinet ale měl podle předběžného stanoviska připomenout, že zákon zavedl pětiletou platnost i pro nová povolení na billboardy. Prodloužení povolení současných reklamních zařízení by podle podkladů pro ministry narušilo právní jistotu. "Navrhovaná změna by podle názoru vlády byla v jednoznačném rozporu s cílem eliminovat reklamní zařízení umísťovaná v ochranných pásmech pozemních komunikací v zájmu vytvoření podmínek pro bezpečný provoz," stálo také v předběžném stanovisku. Za nepřesvědčivé měla vláda podle materiálů pro ministry označit také Berkovcova tvrzení, že pokud reklamy u dálnic a silnic I. třídy ztratí povolení už příští rok v září, stát přijde na daních asi o 1,3 miliardy korun. Poslancův údaj, že by přibylo asi 3800 nezaměstnaných, měli ministři označit "za přinejmenším značně nadsazený nebo dokonce zcela smyšlený". O předloze rozhodnou zákonodárci. -čtk-

# Aktuality # Outdoor

Vypověditelnost smlouvy s JCDecaux posoudí právníci

Út 26. dubna 2016 16:52 2 min

Právníci posoudí pro magistrát vypověditelnost smlouvy mezi Prahou a JCDecaux (JCD). Firma spravuje městské lavičky, zastávky MHD, odpadkové koše a reklamu na nich do roku 2021. Uzavření smlouvy o právním poradenství s kanceláří Weil, Gotshal a Manges za 1,95 milionu korun bez DPH dnes schválili pražští radní. Vypracování posudku kritizuje opoziční ODS jako nepotřebné. Primátorka Adriana Krnáčová (ANO) už delší dobu mluví o možnosti rozvázání smlouvy s francouzskou firmou. Smlouva byla uzavřena v listopadu 1994. Právní firma by měla pro Prahu zhodnotit případná rizika vypovězení smlouvy či nerespektování jejích ujednání o výhradním právu JCD na výstavbu a reklamní využívání mobiliáře. Právníci by se měli zaměřit také na to, co bude po skončení smlouvy za pět let. Podle materiálu pro radní, který má ČTK k dispozici, není jasné, jestli by město pro odkoupení mobiliáře od JCD nemuselo vypsat veřejnou zakázku. "Právní posouzení ohledně smlouvy s JCD dávno existuje, nechala jsem ho zpracovat. Posudek jasně říká, že smlouva je neplatná. Vypovězení smlouvy tehdy zablokovala TOP 09. Nevím, proč primátorka Krnáčová bude opět vyhazovat peníze za další a další posudky," řekla ČTK zastupitelka Alexandra Udženija (ODS). Ta byla radní po volbách v roce 2010. JCDecaux provozuje 600 zastávek s reklamou a dalších 300 bez reklamy, dále 1500 metrů reklamního zábradlí a 20 veřejných toalet. Na starosti má i jejich údržbu a úklid. Ročně platí městu deset milionů korun. Před dvěma týdny schválila rada vypsání veřejné soutěže na nový vzhled laviček, zastávek či košů v jednotném designu. Vítězný návrh chce znát v únoru 2018, použít ho chce právě po skončení smlouvy s JCD. -čtk-

# Aktuality # Outdoor

Rencar: Dopravní podnik by neměl firmu poškozovat

Po 18. dubna 2016 06:35 2 min

Vedení společnosti Rencar Praha požádalo Dopravní podnik Praha, aby jako jeden z akcionářů nepoškozoval společnost. Firma uvedla, že na konci března obdržela dopis advokátní kanceláře Císař, Češka, Smutný, ve kterém konstatuje, že je Smlouva o pronájmu reklamních ploch uzavřená s Dopravním podnikem Praha (DPP) v roce 1997 neplatná. Na základě tohoto předpokladu se Dopravní podnik Praha domnívá, že pokračování v dosavadním smluvním vztahu je po právní stránce nemožné. „Navzdory opakovaným žádostem společnosti Rencar dosud nebyla ze strany dopravního podniku příslušná analýza poskytnuta. Představitelé dopravního podniku navíc činí kroky, které odporují vlastním usnesením o dalším nezávislém potvrzení či vyvrácení závěrů analýzy. Je nutné upozornit na skutečnost, že společnost Rencar čelí už několik měsíců účelovým dezinformacím o hospodářských výsledcích či podmínkách obchodní spolupráce s dopravním podnikem,“ uvedla firma Rencar. Rencar je podle svých slov zároveň připravena projednat obavy Dopravního podniku ohledně Smlouvy a navrhnout řešení, které bude uspokojivé pro obě smluvní strany. Na druhou stranu je ale připravena bránit se všemi právními prostředky proti poškozování ze strany jednoho ze samotných akcionářů, včetně ochrany dlouhodobých investic, uvedla v oficiálním prohlášení. -mav-

# Aktuality # Outdoor

Billboardy od dálnic příští rok možná nezmizí

Po 11. dubna 2016 14:32 2 min

Billboardy od dálnic a silnic I. třídy příští rok možná nezmizí. Prodloužení lhůty pro ukončení platnosti povolení reklamních zařízení navrhuje v novelezákona o pozemních komunikacích poslanec hnutí ANO Stanislav Berkovec. Argumentuje možnými arbitrážemi proti státu i dopady na zaměstnanost a na příjmy veřejných rozpočtů. Billboardy by měly podle platného zákona zmizet od dálnic a silnic I. třídy v září příštího roku. Zákonodárci o tom rozhodli v roce 2012, kdy v podstatě omezili platnost povolení pro tyto reklamy nejvýše na pět let. Berkovec nyní navrhuje prodloužit lhůtu na deset let. Opatření, k němuž stát přikročil, bude mít na některé firmy, které působí na trhu s venkovní reklamou, podle něho "zcela fatální dopady". "Zároveň má ministerstvo dopravy za prokázané, že na trhu venkovní reklamy působí několik zahraničních subjektů, u nichž lze důvodně předpokládat, že svá práva budou hájit prostřednictvím mezinárodních arbitráží," napsal Berkovec v důvodové zprávě. Svaz provozovatelů venkovní reklamy by v případě schválení nynější novely mohl uzavřít se státem memorandum, v němž by deklaroval, že se vzdá možnosti podávat rozhodčí návrhy, uvedl poslanec. Svaz by navíc mohl zřídit fond, z něhož by se hradil odstraňování nelegální reklamy, podotkl. Pokud by reklamy u dálnic a silnic I. tříd ztratila povolení už k září příštího roku, přibylo by asi 3800 nezaměstnaných lidí a stát by přišel asi o 1,3 miliardy korun z daní. "V zájmu státu je i odstraňování reklamních zařízení postupně. Protože při skokovém skončení lhůty trvání pro velkou skupinu najednou neexistuje způsob, jak provozovatele donutit k součinnosti při hromadném odstraňování zařízení," soudí poslanec. Stát by nakonec mohl nést až několikamiliardové náklady, navíc hrozí že by přibyla nelegální reklama, dodal. Předloha nyní poputuje k posouzení vládě. Rozhodnou o ní zákonodárci. -čtk-

# Aktuality # Outdoor

Nespresso má zastávku s maketou kávovaru

Pá 8. dubna 2016 11:32 2 min

ZenithOptimedia ve spolupráci s euroAWK a agenturou BlueTo zrealizovaly pro značku Nespresso při příležitosti uvedení technologicky vyspělého kávovaru maketu kávovaru jako nástavbu tramvajové zastávky v Brně na náměstí Svobody. Jedná se o zajímavé outdoorové řešení, které od prvních hodin vyvolávalo debaty kolemjdoucích, jedná-li se o automat na kávu, nebo pouze o maketu. V nástavbě je zabudován světelný box, který je rozpůlený LCD monitorem a ve kterém jsou volně umístěny kapsle. Světelný box půlí kávový šálek v naddimenzované velikosti, který je celý zasazen do CLV vitríny. Technickým řešením se vytvořila první venkovní instalace transparentního LCD monitoru na světě. 32“ transparentní LCD monitor zobrazuje animaci vytvořenou za účelem plnění šálku kávou. Animace je doprovázena a koresponduje s reálnými zvuky kávovaru Nespresso při přípravě kávy jako je vsazení kapsle, ohřev vody, tlakové vyprázdnění kapsle a plnění šálku kávou. Přesným rozložením diod s vyšším výkonem došlo k plastickému osvětlení světelného boxu, který zvyšuje 3D efekt tohoto řešení a navozuje atmosféru prostředí obchodů s produkty Nespresso. Od příštího týdne se instalace objeví i v Praze. -mav-  

# Outdoor

DPP vypověděl Rencaru konkludentní smlouvu

Čt 31. března 2016 18:45 2 min

Pražský dopravní podnik se rozhodl vypovědět k 30. březnu konkludentní smlouvu firmě Rencar.

# Aktuality # Outdoor

DPP a Rencar budou jednat, uklidňují situaci

Čt 24. března 2016 15:59 1 min

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) a společnost Rencar Praha ve čtvrtek uklidňovaly mediální interpretaci vzájemných vztahů. Ve společném tiskovém prohlášení obě firmy uvedly, že média předjímala rozhodnutí, která nebyla učiněna žádnou ze stran. „Dopravní podnik hl. m. Prahy a společnost Rencar Praha tímto deklarují společnou ochotu řešit věci nejprve za jednacím stolem,“ konstatovaly. Společnosti zároveň dodaly, že veškeré investice spojené s vybudováním digitálních reklamních nosičů na zastávce metra Národní třída realizovala výhradně společnost Rencar. Investice společnosti Recnar, které zahrnovala, jak instalaci samotných reklamních ploch, tak také další náklady spojené s rekonstrukcí stanice metra, dosáhla výše zhruba 16 milionů korun. Ukončení spolupráce mezi DPP a Rencarem naznačovalo schválené usnesení představenstva DPP, o kterém informovala ČTK. Rencar v reakci na toto usnesení uvedl, že o výpovědi nebyl nijak informován. -mav-

# Aktuality # Outdoor

Rencar: Výpověď by byla účelová, poškodí DPP

Út 22. března 2016 12:32 2 min

Reklamní společnost Rencar nesouhlasí s možnou výpovědí letité smlouvy, kterou má uzavřenou s pražským dopravním podnikem. Smlouva je platná, Rencar řádně plní povinnosti a případná výpověď by byla neoprávněná, uvedl dnes v tiskové zprávě předseda představenstva Rencar Pavel Slabý. Reagoval tak na informace, podle kterých chce dopravní podnik hlavního města (DPP) do poloviny roku spolupráci ukončit. Rencar vznikl v roce 1990 jako dceřiná firma DPP. Od roku 2001 je majoritním akcionářem Europlakat, který je součástí mezinárodní skupiny JCDecaux. Městem vlastněný dopravní podnik drží ve společnosti Rencar zhruba třetinu. O výpovědi údajně nevýhodné smlouvy mluví vedení dopravního podniku řadu měsíců. A minulý týden rozhodnutí posvětilo představenstvo. Chce uzavřít dohodu o narovnání. "Případné ukončení smlouvy pouze na základě jednoho účelově zpracovaného posudku by Rencaru i samotnému dopravnímu podniku způsobilo značné škody," uvedl Slabý. Podle něj má Rencar podepsané smlouvy na druhé pololetí roku 2016 v objemu přes 20 milionů a rezervace za více než 45 milionů korun. Možnou výpověď Slabý vnímá jako účelovou a týká se prý neoprávněné reklamy, kterou má v metru společnost euroAWK. S tou se městský podnik soudí. -čtk-

# Outdoor

Pražský DPP vypoví reklamní smlouvu s Rencar

Po 21. března 2016 10:20 4 min

K výpovědi by mělo dojít k 30. červnu 2016, Rencar ale o výpovědi neví.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.