• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Outdoor

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Outdoor

Přejít na články

# Aktuality # Outdoor

Visia Cinema rozšířila nabídku letních kin

Pá 26. května 2017 11:17 1 min

Společnost Visia Cinema, která se zabývá prodejem kinoreklamy, rozšířila pro letošní letní sezónu nabídku letních kin na 34 v celkem 33 městech. Visia Cinema stále zastupuje i letní kino v Pardubicích, nejnavštěvovanější letní kino v České republice s návštěvností přes 800 diváků denně. Celková návštěvnost letních kin sítě Visia Cinema představuje 132 tisíc diváků měsíčně. Průměrný věk diváka navštěvujících letní kina má být 25 let. Za týdenní kampaň klient zaplatí 35 tis. Kč (net net, bez DPH). Síť letních kin Visia Cinema -mav-

# Aktuality # Outdoor

Tržby euroAWK předloni 154 mil. Kč, zisk nižší

Po 22. května 2017 09:53 1 min

Společnost euroAWK, která se pohybuje na trhu outdoorové reklamy, zaznamenala v roce 2015 celkových výnosů ve výši 153,7 mil. Kč. Bylo to o 4 % méně než v předešlém roce 2014. Vyplývá to z aktuálně uložené výroční zprávy do Sbírky listin. Zisk společnosti překročil v roce 2015 hranici 8 mil. Kč (8,097 mil. Kč). Znamenalo to nižší zisk než v roce 2014 (12,85 mil. Kč). -mav-

# Aktuality # Outdoor

Síť Bus TV se rozšířila do Českých Budějovic

Ne 21. května 2017 08:58 1 min

Od května se Bus TV rozšířila i do  Českých Budějovic. Na 19 obrazovkách vysílá spoty, které může zhlédnout 175 tisíc cestujících měsíčně. Zároveň se rozšířila i síť v Brně, kde společnost navýšila počet obrazovek ze 116 na 180. Bus TV celkově vysílá na 1 106 obrazovkách v 31 městech po celé republice. -mav-

# Outdoor

Rencar ve sporu s DPP nepřenechá žádné plochy

Čt 18. května 2017 00:10 3 min

Rencar tvrdí, že nadále pokračuje v prodeji reklamních ploch v pražské MHD.

# Outdoor # Výzkum

Výzkum změřil reklamu na vozech MHD

Čt 4. května 2017 11:40 3 min

Mobilboard společně s partnery realizovala první výzkum účinnosti reklamy na vozech MHD.

# Aktuality # Outdoor

Soud zrušil opatření kvůli reklamě v pražské MHD

Čt 20. dubna 2017 07:00 2 min

Městský soud v Praze zrušil předběžné opatření ve sporu firmy Rencar a dopravního podniku (DPP) vztahující se na provoz reklamy v pražské MHD. ČTK to sdělil za firmu Rencar Michal Štefl. DPP loni vypsal soutěž na nového provozovatele reklamy a chtěl mu plochy předat. Rencar následně podal návrh předběžného opatření. Obvodní soud pro Prahu 9 žádost Rencaru vyhověl a zakázal DPP spolupracovat při prodeji reklamy na jeho majetku s jinými komerčními subjekty. Městský soud ale opatření zrušil, protože podle něj není nutné. "Předběžná opatření měla preventivně zamezit Dopravnímu podniku v krocích, které by poškozovali Rencar," uvedl generální ředitel Rencaru Pavel Slabý. Pavel Slabý Spor DPP a Rencar o platnost smlouvy na provoz reklamy v MHD z roku 1997 se táhne měsíce. Podle DPP je smlouva neplatná a po firmě chce více než 100 milionů za neoprávněné využívání ploch, s čímž Rencar nesouhlasí. Firmy na sebe vzájemně podaly žaloby. Soud verdikt zatím nevynesl. Rencar vznikl v roce 1990 jako dceřiná společnost dopravního podniku. Od roku 2001 je jejím majoritním akcionářem Europlakat, který je součástí mezinárodní skupiny JCDecaux. -čtk-

# Aktuality # Outdoor

DPP vyzve Rencar k zaplacení 104 milionů Kč

Út 21. března 2017 16:55 2 min

Spor mezi pražským dopravním podnikem (DPP) a reklamní společností Rencar pokračuje. DPP chce vyzvat firmu k zaplacení 104 milionů korun kvůli bezdůvodnému obohacení v souvislosti s užíváním majetku DPP v roce 2013. ČTK to dnes sdělila mluvčí DPP Aneta Řehková. Podle Rencar je požadavek DPP absurdní a jde o mediální útok na firmu. Spory mezi DPP a Rencar trvají řadu měsíců. Mimo jiné se přou o platnost smlouvy na provoz reklamy, podle DPP je pro firmu nevýhodná a neplatná. "Na základě znaleckého posudku renomované znalecké kanceláře jsme dospěli k jednoznačnému závěru, že jenom za rok 2013 se Rencar na náš úkor bezdůvodně obohatil o desítky milionů korun," uvedl generální ředitel DPP Martin Gillar. Podle DPP se tak mohlo dít i v dalších letech. "K žádnému neoprávněnému obohacení nikdy samozřejmě nedošlo. Je to nesmysl a jen další mediální útok proti naší firmě. Nenecháme se zastrašit a budeme i nadále nejen hájit naše oprávněné obchodní zájmy, ale standardně a korektně spolupracovat s DPP dle podmínek platné smlouvy," uvedl šéf Rencar Pavel Slabý. Firma prý měla v roce 2013 zisk asi 31 milionů a nemohla se tak o zmíněnou částku obohatit. Spor DPP a Rencar o platnost smlouvy z roku 1997 se táhne měsíce. Podle DPP je smlouva neplatná. "Tehdy ji mimo jiné podepsal v rozporu se stanovami DPP pouze jeden člen představenstva, měli být dva, a vykazuje řadu dalších vad," uvedl Gillar. Podle Slabého ale bylo podepsáno konsolidované znění, které již za DPP podepsali dva členové představenstva. Platnost smlouvy už řeší soud, verdikt zatím nevynesl. Soud se v uplynulých měsících také zabýval předběžnými opatřeními týkajícími se provozu reklamních ploch. Vyhověl firmě Rencar, DPP jí musí umožnit provozovat reklamu v tramvajích a autobusech. Soud podle Rencaru v tomto případě minulý týden přerušil projednávání žalob ze strany DPP do doby, než bude rozhodnuto o zmíněné smlouvě na provoz reklamy mezi oběma stranami. Rencar vznikl v roce 1990 jako dceřiná společnost dopravního podniku. Od roku 2001 je jejím majoritním akcionářem Europlakat, který je součástí mezinárodní skupiny JCDecaux. -čtk-

# Aktuality # Outdoor

Rencar podal na dopravní podnik další žalobu

Čt 16. března 2017 10:59 2 min

Reklamní společnost Rencar podala na Dopravní podnik (DPP) žalobu na ochranu proti zásahu do dobré pověsti právnické osoby a ochranu proti nekalému jednání ze strany DPP. ČTK to sdělil generální ředitel Rencar Pavel Slabý. Firma rovněž neúspěšně podala návrh předběžného opatření, kterým chtěla v údajném konání DPP zabránit. Vyjádření DPP ČTK shání. Spory mezi DPP a Rencar trvají řadu měsíců, mimo jiné se přou o platnost smlouvy na provoz reklamy, podle DPP je pro něj nevýhodná a neplatná. "Útoky ze strany dopravního podniku proti naší společnosti eskalují. Dopravní podnik opakovaně uvádí neúplné, zkreslené, a dokonce nepravdivé informace s cílem poškozovat naši firmu. Nemáme bohužel jinou možnost, jak se takovým útokům jinak bránit než prostřednictvím soudu," uvedl Slabý. Rencar rovněž podal k soudu žádost o vydání předběžného opatření, kterým se domáhal, aby soud nakázal DPP zdržet se jednání, které reklamní firma považuje za nekalé. Soud Rencaru nevyhověl, ten se odvolávat nebude. Spor mezi DPP a Rencar trvá řadu měsíců. Podle DPP je smlouva mezi oběma stranami neplatná, s tím ale Rencar nesouhlasí. Smlouvu loni na základě podání DPP řešil Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) a rozhodl, že je koncesní. Podle posudku DPP to znamená její neplatnost, Rencar ale označil podání DPP k antimonopolnímu úřadu za účelové a nesouhlasí s ním. Soud se v uplynulých měsících také zabýval předběžnými opatřeními týkajícími se provozu reklamních ploch. Vyhověl firmě Rencar, DPP jí musí umožnit provozovat reklamu v tramvajích a autobusech. Rencar vznikl v roce 1990 jako dceřiná společnost dopravního podniku. Od roku 2001 je majoritním akcionářem Europlakat, který je součástí mezinárodní skupiny JCDecaux. -čtk-

# Outdoor

Majitel BigBoard Praha zvýšil v pololetí výnosy v Česku

St 15. března 2017 07:25 2 min

Loňské první pololetí bylo pro společnost Joj Media House v Česku příznivé.

# Aktuality # Outdoor

DPP vyzval Rencar k jednání o odkupu akcií

Čt 2. března 2017 10:54 2 min

Pražský dopravní podnik (DPP) vyzval reklamní společnost Rencar k jednání o odkupu akcií společnosti Rencar. ČTK to sdělil mluvčí Rencar Michal Štefl. Firma provozuje reklamu ve vozech MHD. Vznikla v roce 1990 jako dceřiná společnost DPP, podnik je minoritním akcionářem. Spory mezi DPP a Rencar trvají řadu měsíců, mimo jiné se přou o platnost smlouvy na provoz reklamy, podle DPP je pro něj nevýhodná a neplatná. Vyjádření dopravního podniku ČTK shání. "Společnost Rencar Praha, člen mezinárodní skupiny JCDecaux, obdržela oficiální výzvu DPP k jednání o odkupu akcií," uvedla společnost v tiskové zprávě. Nabídka přišla společnosti Rencar ve chvíli, kdy ji údajně DPP poškozuje a snižuje její hodnotu například tím, že zpochybnil smlouvu na provoz reklamy nebo omezoval Rencar při prodeji reklamních ploch. "Pořád jsme nemohli pochopit, proč se to děje. Teď už to dává smysl. Obáváme se, že je to promyšlená politická hra s cílem poškodit Rencar, brutálně snížit jeho hodnotu a pak si ho co nejlevěji koupit," uvedl generální ředitel Rencar Pavel Slabý. Spor mezi DPP a Rencar trvá řadu měsíců. Podle DPP je smlouva mezi oběma stranami neplatná, s tím ale Rencar nesouhlasí. Smlouvu loni na základě podání DPP řešil Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) a rozhodl, že je koncesní. Podle posudku DPP to znamená její neplatnost, Rencar ale označil podání DPP k antimonopolnímu úřadu za účelové a nesouhlasí s ním. Soud se v uplynulých měsících také zabýval předběžnými opatřeními týkajícími se provozu reklamních ploch. Vyhověl firmě Rencar, DPP jí musí umožnit provozovat reklamu v tramvajích a autobusech. V sídle Rencar zasahovala ve středu policie, která si přišla pro některé dokumenty. "Společnost Rencar v minulosti s policií plně spolupracovala a vždy v plné míře vyhověla všem jejím výzvám k předložení dokumentů a informací. V tomto světle je zásah policie těžko obhajitelný," uvedla firma. Všem zaměstnancům policie nařídila opustit svá pracoviště. -čtk-

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.