 
	
Prodejny Žabka rozšiřují nabídku svých služeb
				Žabka nově nabízí vyzvednutí klíčů od nemovitostí nebo carsharingu a rozšiřuje nabídku online produktů o čerstvé ovoce a zeleninu.
		
		 
	
				Žabka nově nabízí vyzvednutí klíčů od nemovitostí nebo carsharingu a rozšiřuje nabídku online produktů o čerstvé ovoce a zeleninu.
		
		 
	
				Košík zařazuje do své nabídky nový tarif Ekoenergie pro dodavatele
i koncové zákazníky. Ti si budou moci vybrat i výrobky vyrobené zelenou
energií.
		
		 
	
				„Navýšení obratu nepředpokládáme, ale pokud nepřijde další pandemie,
firma bude na konci roku v zisku, což považuji za enormní úspěch,“
říká Roman Kocourek, ředitel Electro Worldu.
		
		 
	
				V obsahové síti Seznam.cz mají nativní inzeráty téměř 10% podíl a meziročně se jejich podíl na vydaných impresích zvyšuje o 11 procent.
		
		 
	
				Košík začíná ve spolupráci s rodinnou firmou Jamboz nabízet
šestikilový výběr pravidelně se měnící sezónní zeleniny.
		
		 
	
				Košík dává na trh novou vlastní značku jménem Authentic. Nabízí zhruba
dvacet hotových jídel od šéfkuchařů. Plánuje i další kategorie.
		
		 
	
				Až 80 % firem z oblasti FMCG přistoupí pravděpodobně k úsporám ve
svých marketingových a obchodních rozpočtech, vyplývá to z průzkumu
agentury Nielsen.
		
		 
	
				Mediální skupina Mafra zveřejnila první čísla o využívanosti služby
iDnes Premium. Zaplatit si ji zatím mělo 50 tisíc předplatitelů.
		
		 
	
# Aktuality # Internet & Mobil # TV
				Prima umožní divákům zhlédnout přes letní prázdniny předpremiéry
seriálu Slunečná. Na internetu budou nové díly o dva měsíce dřív než
v televizi.
		
		 
	
# Výzkum # Internet & Mobil # Tisk
				Pandemie Covid-19 přispěla k nárůstu počtu předplatitelů za online
zprávy, vyplývá z nové studie Digital News Report od Reuters Institute.