 
	
Media Club: Poptávka po TV i videoreklamě roste, prostor nestačí
				Cena televizní reklamy na stanicích Media Clubu by mohla v příštím roce
vzrůst o 5 až 10 %, odhaduje Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje
zastupitelství Media Club.
		
		 
	
				Cena televizní reklamy na stanicích Media Clubu by mohla v příštím roce
vzrůst o 5 až 10 %, odhaduje Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje
zastupitelství Media Club.
		
		 
	
				Francouzské pekařství Paul posiluje své aktivity v online prostředí.
Přidává catering do kanceláří v boxech, nově je dostupné i na
Rohlíku.
		
		 
	
				Služba rozvozu Dáme jídlo zahajuje spolupráci s Tesco Expres. Nákupy
slibuje přivézt do 30 minut.
		
		 
	
				Češi si podle výzkumu Glami během pandemie módu kupovali, 89 % pak
nakoupilo online a 11 % se to naučilo nově a už u toho zůstane.
		
		 
	
				Kaufland nabízí přes 40 vlastních značek, nejrozšířenější je
K-Classic, která letos slavíc deset let na trhu a zaznamenala meziroční
nárůst téměř 20 %.
		
		 
	
				Ikea otevře od pátku 21. srpna své druhé výdejní místo, a to v Liberci.
Otevření třetího je naplánováno na 28. srpna ve Zlíně.
		
		 
	
				Zásilkový obchod skupiny PackWay pandemie neohrozila, naopak letos spustila
další e-shop. Jdeme směrem nabídky trendů, říká Petr Wagner, ředitel
PackWay.
		
		 
	
# Aktuality # Lidé # Internet & Mobil
				Z vydavatelství Mladá fronta přešel do Internet Info Erik Dvořák, stal se
ředitelem produktového týmu.
		
		 
	
# Retail # Reklama # Aktuality
				Fruitisimo spouští svou první velkou kampaň a také vstoupilo do retailu
s nabídkou nanuků a zmrzlin. S plány na expanzi je ale opatrné.
		
		 
	
# Aktuality # Internet & Mobil
				Také letos na podzim se uskuteční vzdělávací projekt MediaGuru Academy.