Online prodeje v pet segmentu rostou, trh míří ke konsolidaci
Pandemie podnítila růst online prodejů potřeb pro domácí zvířata. Trh
vlivem rychlého růstu a návazných investic směřuje ke konsolidaci,
zaznělo na konferenci Friends of Pets.
Pandemie podnítila růst online prodejů potřeb pro domácí zvířata. Trh
vlivem rychlého růstu a návazných investic směřuje ke konsolidaci,
zaznělo na konferenci Friends of Pets.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zbankrotovaná značka Pietro Filipi otevřela v Praze na Národní a
v Štěrboholích dva obchody. Se slevou rozprodává své zásoby.
Otevření obchodů přivedlo zákazníky zpět do kamenných prodejen, zájem
o online nakupování tím ale neklesá, vyplynulo z nové vlny výzkumu
o chování Čechů v době pandemie od OMG Research.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Radan Šprongl a Petr Vrabec začnou pro regionální web Náš Region od A11
připravovat pořad Zaostřeno!.
Řada online prodejců posílila v posledním více než půlroce své
postavení na trhu otevřením kamenných poboček. Nabízejí zde kromě
produktů nevšední zážitek.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Mall Pay mění svou vizuální identitu a stylizovanou platební kartu v logu
nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení.
# Marketing # Retail # Reklama
Bohemia Sekt Ice se stal nejúspěšnější novinkou v historii firmy, během
prvního roku uvedení na trh se prodalo přes milion lahví, říká
marketingový ředitel Martin Fousek.
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil
Burda International CZ zařadila do nabídky svých reklamních online formátů
nativní formát Burda Native.
Podle výzkumu společnosti Forrester hraje věk spotřebitelů zásadní roli
při rozhodování, zda se zákazník vrátí zpátky do kamenných obchodů,
nebo dá přednost online nakupování.
Delší práce na nové kreativě se Datartu vyplatily, celkem 42 %
respondentů nyní uvádí, že zaznamenání nových reklam zlepšilo postoj ke
značce.