Vasky: V marketingu se řídíme efektivitou a návratností
Letošní marketingový rozpočet se bude odvíjet od výše obratu a jeho
návratnosti, říká zakladatel značky Vasky Václav Staněk.
Letošní marketingový rozpočet se bude odvíjet od výše obratu a jeho
návratnosti, říká zakladatel značky Vasky Václav Staněk.
Uživatelé streamingové platformy SportsTribal, která funguje jako aplikace
v televizorech a multimediálních centrech připojených k internetu, mají
v Česku novou stanici s názvem SportStak.
Německá veřejnoprávní instituce ARD spustila na konci loňského roku
speciální portál věnovaný výhradně kultuře.
Výsledky mediálních domů je potřeba kontrolovat kvůli rozdílům mezi
objednaným a dodaným počtem impresí, upozorňuje David Kotrč z Visibility
Digital.
Téměř 80 procent českých uživatelů sleduje zpravodajství na internetu.
Ukazují to data ČSÚ, podle kterých také narůstá význam sociálních
sítí jako zdroje zpravodajství.
Prodej online reklamy se bude v blízké době muset obejít bez cookies
třetích stran. Média proto hledají cestu, jak zachovat či dokonce zlepšit
kvalitu reklamního prostoru a vytěžit z něj co nejvíce. Mluvilo se o tom
na setkání společnosti SAS.
Výdaje do reklamy na Slovensku v roce 2022 historicky poprvé překonaly
hranici 400 mil. euro. Mírný růst je předpovídán také pro letošní rok,
podíly TV a onlinu jsou už téměř vyrovnané.
# Aktuality # Internet & Mobil
Mutace Hanácká Drbna pokrývá v síti regionálních titulů Drbny
Olomoucký kraj a jeho metropoli.
# Aktuality # Reklama # Internet & Mobil
Seznam.cz letos zdarma uvolní část svého reklamního prostoru neziskovým
organizacím, Do pomoci správy kampaní se zapojují i digitální agentury.
Zajímavá a promyšlená kreativa je dnes jasnou cestou, jak posílit značku a
být více vidět, poukazuje Václav Hruška z GroupM Nexus.