ČS oblečením upozorňuje na rizika online nakupování
Česká spořitelna vytvořila speciální kolekci oblečení, jež upozorňuje
na rizika během nakupování a prodeje na internetu.
Česká spořitelna vytvořila speciální kolekci oblečení, jež upozorňuje
na rizika během nakupování a prodeje na internetu.
Sledovanost videí na internetu se v Česku zvyšuje, ukazuje zpráva ČSÚ.
Videa na placených stránkách sleduje podle ČSÚ asi 1,4 mil. lidí
starších 16 let.
Růst zájmu o letáky online jde v ruku v ruce s rostoucím zájmem
o internetové nakupování. Letáky online sledují i senioři, říká Hynek
Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz.
Přesvědčení, že reklamy by měly odrážet aktuální situaci způsobenou
pandemií, se na začátku letošního roku mírně zvýšilo, ukazuje nová
vlna výzkumu OMG Research.
Služba rozvozu Dáme jídlo zahajuje spolupráci s Tesco Expres. Nákupy
slibuje přivézt do 30 minut.