Preference zákazníků se mezi jednotlivými trhy Evropy liší
Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci
nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda.
Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci
nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda.
Heureka přichází s novou dlouhodobou komunikační strategií, pracuje
s postavou „bohyně nakupování“ jako symbolu správného rozhodnutí.
Pro českou e-commerce existuje nemalá konkurence i v zahraničí. Na
e-shopech v anglickém jazyce dnes nakupuje 18 % českých spotřebitelů.
Alespoň jeden dárek na internetu objedná 80 % jeho uživatelů, vyplývá
z výzkumu APEKu.
Nejpoužívanější sociální sítí je u teenagerů stále Instagram, pro
zábavu však radši volí TikTok, vyplývá z průzkumu společnosti Piper
Sandler.
Potraviny nakupují čeští spotřebitelé nejčastěji v hypermarketech a
supermarketech. Podle nových dat CVVM nedochází ve výběru místa nákupu
potravin k výrazným změnám.
Až 78 % obyvatel Česka v posledním roce alespoň jednou nakoupilo na
internetu. Téměř 40 % ze všech nákupů šlo do zahraničí.
Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online, ukázal
průzkum společnosti GLS.