PHD obhájila mediální rozpočet pro AmRest
PHD naváže na více než dvacetiletou spolupráci se společností AmRest.
Zvítězila v letošním mediálním tendru.
PHD naváže na více než dvacetiletou spolupráci se společností AmRest.
Zvítězila v letošním mediálním tendru.
Omnicom Media Group rozšiřuje tým seniorních manažerů o Zuzanu Horákovou
a Davida Začala.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Pokud firmy komunikují téma udržitelnosti bez návaznosti na své produkty,
nedosáhnou kýžených výsledků. To je jeden ze závěrů setkání Omnicom
Media Group věnovaného komunikaci udržitelnosti.
Omnicom Media Group chce jako člen platformy Climate & Sustainable Leaders
Czech Republic pomoct zvýšit kredibilitu tématu udržitelnosti v českých
médiích.
„Ani oko nevidělo, ani ucho neslyšelo…“ Reklama, kterou nikdo
nezaznamená, bude těžko úspěšná. Právě na faktor pozornosti staví
nový přístup mediálního plánování označovaný jako attention planning.
Jeho souvislosti přibližuje Pavol Lukáč z Omnicom Media Group.
Mediální agentury PHD a Knowlimits dosáhly podle PPA Rankingu v prvním
pololetí 2022 nejvyššího podílu na čistých investicích do televizní
reklamy.
Omnicom Media Group zavádí RTBium, interní nástroj pro optimalizaci
vizibilního času programatické online reklamy.