Češi mění zvyky při hledání informací, zapojují AI
Až 40 % Čechů ve věku 15–49 let využilo alespoň občas nástrojů
umělé inteligence (AI) k vyhledávání na internetu, zjistil výzkum OMG
Research.
Až 40 % Čechů ve věku 15–49 let využilo alespoň občas nástrojů
umělé inteligence (AI) k vyhledávání na internetu, zjistil výzkum OMG
Research.
Kampaň „Všímejme si“ reaguje na zhoršující se situaci v oblasti
dětského duševního zdraví.
# Aktuality # Výzkum # Udržitelnost
Z výzkumu OMG Research pro automobilku Renault vyplynulo, že téměř
polovina nakupujících, kteří zvažují koupi nového vozu, připouští
nákup hybridní nebo elektrické varianty.
Spoty s nižším ratingem mají velmi podobný vliv na budování recallu jako
spoty s vyšším ratingem, ukázal výzkum OMG Research pro Kooperativu.
Šetřit bude letos při vánočním nakupování většina z nás. Tvrdí to
63 % Čechů ve věku 15–64 let. Více se k úsporám hlásí ženy a rodiny
s dětmi, ukazuje výzkum OMG Research.
Dnešní generace lidí ve věku 55–69 je aktivnější a technologicky
zdatnější než před šesti lety. Vyplývá to z nové vlny výzkumu OMG
Research zaměřené na tzv. stříbrnou generaci.
Češi už nevnímají covid jako ohrožení a jejich životy se vracejí do
podoby před nástupem pandemie. Zvyšují se ale obavy z rostoucí inflace a
také z války na Ukrajině. Ukazuje to výzkum OMG Research.
Výlety a turistika, sledování televize a trávení času na internetu patří
k nejoblíbenějším volnočasovým aktivitám. Podíl dovolených a výletů
se s nástupem léta navýšil, ukazuje výzkum OMG Research.