Olympijští partneři spustili kampaně, připraveny mají i aktivace
Letní olympiádu v Tokiu připomínají ve svých kampaní olympijští
partneři. Během sportovního klání se zapojí i do Olympijských festivalů
v Praze a Brně či do CzechTeam.tv.
Letní olympiádu v Tokiu připomínají ve svých kampaní olympijští
partneři. Během sportovního klání se zapojí i do Olympijských festivalů
v Praze a Brně či do CzechTeam.tv.
Český olympijský výbor připravil k letošní olympiádě nejen kampaň a
Olympijské festivaly, ale i speciální televizní platformu, přibližuje
marketingová ředitelka Petra Šubrtová.
# Internet & Mobil # Aktuality # Reklama
T-Mobile pokračuje v kampani Sportovní léto a spojuje se se zpěvákem
Matějem Ruppertem z kapely Monkey Business.
Využívání olympijské symboliky i těmi, kdo nepatří mezi oficiální
partnery, je nedílnou součástí každé olympiády.
Japonská automobilka Toyota oznámila, že nenechá v televizi vysílat své
reklamy související s olympijskými hrami v Tokiu a prezident společnosti
Akio Tojoda se nezúčastní zahajovacího ceremoniálu her.
Česká televize odvysílá olympiádu z Tokia v podmínkách nevýhradního
vysílatele. Hlavní práva drží společnost Discovery.
Účastníci olympijských her v Tokiu před 56 lety se stali tváří
letošní olympijské kampaně Skupiny ČEZ.
Oficiální partner Českého olympijského týmu, pivní značka Pilsner
Urquell, představil svou olympijskou kampaň.
Atmedia otevře v období letošních LOH v Tokiu reklamní prostor na
Eurosport 1 jen vybraným klientům. Cena za spoty se také zvýší.
Ve své nové kampani „Sportovní léto“ vybízí T-Mobile k aktivnímu
trávení času.