Media Guru

Ohlédnutí za posledním rokem

Výběr nejzajímavějších článků – pojďme se podívat o čem zajímavém se za poslední rok psalo na MediaGuru.

St 17. září 2008 10:36 2 min Sdílet

# Marketing # Tisk # TV

Marketing a reklama

Buzzmarketing, bzukot, šeptanda Skvělý článek s příklady

Bookmarketing: reklama do knih Úvaha na téma reklamy v knihách

Jak viděli reklamu v roce 1885? Historický pohled na otázku účinnosti reklamy

Reklamu nebo radši slevu? Článek o výhodách klasické reklamy ve srovnání se slevami.

Supermarkety v UK se zaměřují na nízké ceny (a proč) V Británii se supermarkety vracejí ke kořenům. Proč?

Cílení dle chování Článek o behaviorálním marketingu

Neuromarketing i v Česku (článek LN s citací PHD)

Mediální trh, média, formáty reklamy

TV Nebe je modrý, voda je mokrá… článek o videobannerech, jak mohou nahradit TV reklamu

TV Jak je to s těmi reklamami, díváme se na ně nebo ne? O sledování TV reklam panuje mnoho mýtů. Na některé otázky jsou jednoduché odpovědi...

TV Proč v ČR potřebujeme digitální televizi? Důvody pro digitalizaci

TV Jak zamíchá trhem zdražování TV reklamy? Pohled z roku 2007 popisuje vlastně současný stav

TV Konec TV reklamy? Ale jděte... Poslední dobou se hodně mluví o konci klasické TV reklamy. Kratičký komentář na toto téma

TV Méně (reklam v jednom bloku) je více Neuro-výzkum podává důkazy o efektivitě méně obsazených bloků

KINA Jak se chodilo do kina před osmnácti lety? (srovnání s dneškem)

NEW MEDIA Kam kráčí reklama v nových médiích? Souhrn a zhodnocení nových trendů v nových médiích

NEW MEDIA Lesk a bída internetu Střízlivý pohled na realitu

NEW MEDIA Nová média mají co dohánět Co potřebují nová média, aby byla v reklamě používána stejně často jako ta klasická?

PRINT Jaký tiskový inzerát je nejúčinnější? Část 1

PRINT Jaký tiskový inzerát je nejúčinnější? Část 2

OUTDOOR OOH trh v roce 2008

Přebírání zahraniční kreativy snižuje efekt O interkulturních rozdílech a jejich vlivu na vnímání reklam

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.