Nadace Leontinka má novou vizuální identitu
Nadace Leontinka představila novou vizuální identitu. Zároveň spustila
interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu.
Nadace Leontinka představila novou vizuální identitu. Zároveň spustila
interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu.
Orbit přichází se změnou obalů svých žvýkaček. Zároveň představuje
iniciativu #Colorfidence, s níž chce podpořit individualitu a osobitost.
Do vedení PR agentury Ogilvy se posunul Václav Rambousek. Dosavadní šéfka
Dita Stejskalová bude spoluzodpovídat za rozvoj byznysu celé agentury.
Značka křišťálového skla Moser zahájila v dubnu spolupráci s agenturou
Ogilvy.
V kategorii PR soutěže Young Lions CZ ocenila porota pouze dvě dvojice, a to
vítězný tým z Ogilvy a tým z MSL, který skončil třetí.
Do agentury Ogilvy přišli Matej Paluš a Mario Poór, pracovat budou
v týmech pro klienty T-Mobile a Tesco.
Ogilvy otevírá první ročník Nulťáku – výběrového vzdělávacího a
kariérního programu pro zájemce o práci v reklamním byznysu.
Novou recepturu, tvar i obal zavádí čokoláda Milka. Novinky představí
kampaň „Renovation“.
Firemní chata, práce odkudkoliv ve světě nebo neomezená dovolená. To jsou
benefity, které zaměstnancům nabízejí reklamní agentury.
Nová pro bono kampaň má globálně podpořit Ukrajinu jako zemi otevřenou
byznysu.