Komunikační trendy 2023: Tříštění publika, AI nebo „greenwashing“
Co ovlivní komunikaci podniků a značek v letošním roce, ukazuje
předpověď agentury Grayling.
Co ovlivní komunikaci podniků a značek v letošním roce, ukazuje
předpověď agentury Grayling.
Andrea Krejčí, Account Director ve společnosti H1.cz, nabízí svůj pohled
na třístupňovou strategii pro e-shopy.
Od středy 25. ledna se v nabídce streamovacího giganta objeví První
republika, historický seriál České televize. První řada z roku 2014 bude
k dispozici ve vysokém rozlišení.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
Vydavatelé, kteří mají zájem se podílet na vzniku systému kolektivní
správy, se mohou zapojit do jeho přípravy tím, že se stanou členem jedné
z profesních asociací nebo se do jeho činnosti přímo zapojí.
Od ledna 2023 se datuje nová pětiletá etapa měření televizní
sledovanosti a konzumace obsahu na českém trhu. Mimo jiné více akcentuje
trend nelineárního sledování.
Internetová televize DVTV se po skončení spolupráce s Economií rozhodla
postavit na vlastní nohy. Buduje vlastní televizní studio, chystá kabelový
TV kanál i elektronický čtrnáctideník.
Rok 2022 zkomplikoval vztahy mezi vydavateli a sociálními sítěmi.
Částečně za to může i nový šéf Twitteru.
Úplné vypnutí snippets pro všechny vydavatele diskriminační není a
nevylučuje nutnost získání licence od konkrétního vydavatele, píše
advokát Jiří Kučera.