Tesco uvádí ovoce a zeleninu v plně recyklovatelných obalech
Tesco nově prodává ovoce a zeleninu vlastní značky volně ložené nebo ve
100% recyklovatelných obalech.
Tesco nově prodává ovoce a zeleninu vlastní značky volně ložené nebo ve
100% recyklovatelných obalech.
Konec použití jednorázových plastů přiměl Globus rozšířit spolupráci
ve svých restauracích a kavárnách s českou firmou Otoč kelímek.
Tesco nově nabízí své výrobky pro domácnost ve 100% recyklovatelných
obalech se zelenobílým logem. Jejich cena zůstává nezměněna.
Unilever z obalů svých šamponů, mýdel a péče o pleť odstraní po
celém světě označení „normální“.
Mlékárna Valašské Meziříčí přichází na trh s novými ekologickými
obaly a zároveň i s novou příchutí kefírového mléka, citron a
bezový květ.
Procter & Gamble představuje první systém opakovaně plnitelných a
použitelných lahví u značek vlasové kosmetiky.
Do roku 2030 chce Unilever odstranit fosilní paliva v čisticích a pracích
prostředcích. Investuje do toho miliardu euro.
„Mým velkým cílem je dostat udržitelné uvažování do každodenního
chodu firmy,“ říká Jannis Samaras, generální ředitel společnosti
Kofola ČS.