# Aktuality # Marketing # Reklama
Semtex vstupuje do kategorie funkčních vod
Semtex na trh uvádí funkční vodu Street Water, cílí s ní na vyznavače
sportu a pohybu.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Semtex na trh uvádí funkční vodu Street Water, cílí s ní na vyznavače
sportu a pohybu.
Lučina uvádí další sýry pro přípravu salátů: Lučinu Mozzarellu a
Lučinu Trio Light.
S novinkou chce Božkov navázat na tradiční prvorepublikové postupy výroby
bylinných likérů.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Božkov rozšiřuje řadu své značky Republica a uvádí na trh novinku
propojující třtinový rum s včelím medem.
Značky Milka a Opavia z portfolia společnosti Mondelēz International uvádí
na trh novinky.
Studentská pečeť podporuje kampaní novinku v podobě tyčinek. Doplní ji
sampling na palubě autobusů a vlaků Regiojetu.
Savencia F&D uvádí na trh novinku Lučina & Skyr. Podpoří ji
kampaní, jež se zaměří na snackingové příležitosti konzumace.
Orion ve spolupráci s Pribináčkem přináší novinku v podobě
čokoládové tyčinky s tvarohovou náplní.
Pribináček se chce rozšířit do nových zdravějších kategorií.
S novinkou cílí na starší děti na prvním stupni základní školy.
Značka ginu Gordon’s přináší na trh novinku se sicilskými citróny.
Podpoří ji v outdooru, na internetu a v místě prodeje.