# Aktuality # Marketing # Retail
Natoo chce lákat cestující se zájmem o zdravou stravu
Nový gastro koncept Natoo vstoupil na český trh. Cílí na lidi, kteří
chtějí jíst zdravě.
# Aktuality # Marketing # Retail
Nový gastro koncept Natoo vstoupil na český trh. Cílí na lidi, kteří
chtějí jíst zdravě.
Rodinný pivovar Bernard rozšiřuje nabídku svých nealkoholických variant
v lahvích o grepovou novinku.
Umělou inteligenci nepouští firmy jen do přípravy komunikace, ale
využívají ji i při vývoji nových produktů.
Mléčná oplatka Mila spouští kampaň „Nekonečno malých radostí“,
s níž představuje svou zmenšenou verzi.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka Legendario uvádí na český trh nový rum Añejo Oro. Podpoří ho na
sociálních sítích a prostřednictvím PR aktivit.
Novou kampaní podporuje značka Targa Florio svou novou řadu toniků. Oslavuje
přitom automobilové hrdiny v čele s Eliškou Junkovou.
Kinley rozšiřuje své portfolio o novinku s příchutí citrusu a kapky
kanangy neboli ylang ylang.
Značka izotonického nápoje Powerade přináší na trh novinku v podobě
citrusové příchutě.