NN se spojuje s Aegon, tváří kampaně je Sáblíková

NN Životní pojišťovna fúzuje se skupinou Aegon. Tváří přeměny se stala Martina Sáblíková.

Po 21. října 2019 16:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/10462/nn_martinasablikova

Fullscreen Sdílet

/media/10462/nn_martinasablikova

Fullscreen Sdílet

NN Životní pojišťovna uskutečňuje v říjnu svou fúzi se skupinou Aegon, kterou oznámila počátkem letošního roku. Značka Aegon zanikne a NN Životní pojišťovna se stane nástupnickou společností s celkem asi 400 tisíci klientů a pozicí třetí největší životní pojišťovny v České republice. 

K posílení povědomí spouští NN Životní pojišťovna 21. října kampaň „Obyčejní hrdinové“, jejíž tváří se stala dlouholetá ambasadorka Aegonu – rychlobruslařka a několikanásobná mistryně světa Martina Sáblíková. V reklamním spotu s ní vystupuje ještě ředitel základní školy Trivium Dobřany Jan Grulich.

Kampaň bude k vidění až do konce roku v televizi a také na internetu, kde bude firma stejně jako ve spotu vyprávět příběhy obyčejných lidí z různých regionů, kteří díky svému odhodlání v životě dělají to, co je naplňuje, a zároveň inspirují druhé. 

Na tvorbě reklamní kampaně se podílelo Studio by Creative Dock spolu s produkční společností Punk Film. Svůj hlas spotům propůjčil herec Michal Dlouhý. Režie se ujal Pavel Nosek, za kamerou stál Jan Baset Střítežský.

-stk- 

#

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.