Zájem Čechů o rostlinné výrobky sílí, roste i nabídka
Zatímco před několika lety byly rostlinné výrobky záležitostí obchodů
zdravé výživy, nyní jsou součástí sortimentu v každém řetězci.
Zatímco před několika lety byly rostlinné výrobky záležitostí obchodů
zdravé výživy, nyní jsou součástí sortimentu v každém řetězci.
Pandemie zatřásla i trhem kamenných prodejen. Podle Nielsenu vycházejí
z formátů, které si udržely nejlépe meziroční tržby, jako vítězové
supermarkety a diskonty.
# Marketing # Internet & Mobil
Pet segment se stává pro Mall.cz vstupní kategorií, kdy přes něj
začínají zákazníci nakupovat online. V některých pet kategoriích roste
obrat i o 80 %.
Tržby čerpacích stanic během pandemie utrpěly. Z nabídky
rychloobrátkového zboží rostl jen alkohol.
Kaufland nabízí přes 40 vlastních značek, nejrozšířenější je
K-Classic, která letos slavíc deset let na trhu a zaznamenala meziroční
nárůst téměř 20 %.
Malé prodejny už tolik nezanikají. Potvrzuje to výzkum agentury Nielsen.
Loni skončilo 195 prodejen, zatímco v roce 2018 celých 513.
Za pandemie koronaviru prodeje nealkoholických nápojů začaly stagnovat.
Prodeje byly za uplynulé měsíce podprůměrné. Úspěch záleží na
prázdninách.
Až 80 % firem z oblasti FMCG přistoupí pravděpodobně k úsporám ve
svých marketingových a obchodních rozpočtech, vyplývá to z průzkumu
agentury Nielsen.
Obchodníci nyní stojí před úkolem, jak nabídnout zákazníkům bezpečný
a zároveň příjemný nákupní zážitek.
Počet produktů uváděných pod privátní značkou na českých čerpacích
stanicích rok od roku stoupá. Přibývají i v segmentu zdravých potravin.