Nielsen prodává globálně svou divizi Global Connect

Výzkumná agentura Nielsen prodala za 2,7 mld. dolarů svou divizi Global Connect, poskytující data a analýzy o spotřebitelích a trzích.

St 4. listopadu 2020 12:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Výzkum

/media/14643/nielsen_cover

Fullscreen Sdílet

/media/14643/nielsen_cover

Fullscreen Sdílet

Výzkumná agentura Nielsen oznámila globální prodej své divize Global Connect, jež poskytuje data a analýzy o spotřebitelích a trzích. Za 2,7 miliardy USD (62,5 mld. korun) jej koupila investiční skupina Advent. 

Prodej následuje po loňském oddělení Global Connect od divize Global Media, zajišťující výzkum médií a reklamy. Po dokončení transakce, jež byla představenstvem Nielsenu jednomyslně schválena, se stane Global Connect soukromou společností, jež bude v příštím roce rebrandovaná na NielsenIQ. Licenci na užívání názvu Nielsen pro své produkty a služby získala na následujících 20 let. 

-stk- 

# výzkum # research # Nielsen # data # analýza # akvizice # Global Connect # NielsenIQ # Advent

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.