Mediální investice za první tři čtvrtletí se drží na loňské úrovni
Monitorované investice do nákupu reklamního prostoru v médiích za tři
čtvrtletí jsou v souhrnu na téměř srovnatelné úrovni jako ve stejném
období loni.
Monitorované investice do nákupu reklamního prostoru v médiích za tři
čtvrtletí jsou v souhrnu na téměř srovnatelné úrovni jako ve stejném
období loni.
Podle monitoringu reklamy Ad Intel agentury Nielsen Admosphere investuje
nejvíce do reklamy z čerpacích stanic síť MOL.
Především díky televizní reklamě se výsledný objem monitorovaných
reklamních investic v letošním srpnu meziročně mírně zvýšil.
Podle monitoringu reklamy Nielsen Admosphere patří k největším reklamním
zadavatelům z řad módních hráčů německé e-shopy.
Červenec se stal prvním měsícem od letošního března, kdy se hrubý objem
reklamy v médiích ve srovnání s loňským stejným obdobím nesnížil.
Značka Pilsner Urquell byla v prvním pololetí letošního roku podle
monitoringu Nielsen Admosphere také nejsilnějším pivním reklamním
zadavatelem.
Tištěná média kvůli pandemii koronaviru pocítila pokles inzertních
příjmů, nejsilnějším inzertním titulem dál zůstává deník Blesk.
Objem monitorovaných reklamních investic v médiích se v červnu oproti
předešlým měsícům vylepšil.
I v pátém letošním měsíci pocítila média dopady koronavirové krize,
reklamní investice se podle monitoringu meziročně snížily o více než
pětinu.
Elektronické měření televizní sledovanosti zahájilo u nás v roce 1997.